Marshymne 2018…


I går satte vi hagemøblene ut, i dag såg det slik ut…

Det vart mykje politisk rabalder denne månaden, men heller lite politikk. Når han Knut Arild gjekk saman med Jens på regjeringsjakt var det visst mange som fekk nok i bibelbeltet.For eigen del kan eg vel seia meg einig i at dei som laut gå – etter mykje om og men gjorde nett det.
På tid å avmaskulinisera fedrelansdssongen? Ja, det laut koma frå SV. Eg seier ikkje meir.
Og påska gav oss mykje kulde, men også godver her vest.

Marshymne 2018.

Olemic laut ta hatten og gå,
han hadde rota det til i økonomien.
Det tok litt tid for han å forstå.
Han laut kjenna lukt av mistillitssvien.
Prosjektet hans sprakk med ein milliard,
Utbyggjingsprosjektet vart rein hasard.

Det var ikkje den einaste hatten som rauk.
Ho Sylvi greidde ikkje å passa kjeften.
Ho sto fram som FRP’s stygge hauk
og manglar visst heilt den politiske teften.
Velfortent mistillit vart henne til del
Eg skjøner hennar kritikarar inderleg vel.

Jens fortalde Erna korleis ho skal styra
og Knut Arild er visst kongen på haugen.
Saman ville dei visst regjeringa “fyra”
med inkvisistoriske skot framfor baugen.
Men er det ikkje betre med litt politikk
enn med sjølvskrytande, sur polemikk.

Det måtte koma, eg venta det nok,
avmaskulinisering av fedrelandssongen.
Det må ikkje koma som eit sjokk
at det er SV som hyler denne gongen.
Finn dei ikkje betre saker å fremja
enn over grava til Bjørnson å remja?

Og påska er over her vest,
men våren slapp framleis ikkje til.
Det vart nok ingen hagekosefest,
så  no set me vona til april.
Me sakna ikkje krangel og listhaugsk retorikk,
men feira påska med fred og folkeskikk.
31.03.2018.M-m.

8 kommentarer
    1. Vinteren har vært lang..og det har skjedd mye i politikken..eller med politikker`ne får en vel heller si.. og du oppsummerer som alltid på en fengende måte :)) Ønsker deg ei fin uke videre :))

    2. Jeg lar meg stadig imponere over dine ferdigheter som rimsmed – samtidig med at du får fram poengene. En kan si mye rart om Listhaug, men hun må jo være sterk (noen vil sikkert si fullstendig ufølsom, men det tror jeg ikke at hun er.) Personlig er jeg glad for at det er Erna som er statsminister, for jeg er enig med Listhaug i en ting : At Jonas G. S. ikke er noen god kandidat til statsministervervet. Her tenker jeg ikke først og fremst på hvilke partier de representerer, men måten de opptrer på.

    3. karidansen: Vi er nok ganske på linje der. Erna er en god leder som kaller en spade for en spade, og som, utrolig nok ser ut til å klare å ha kontroll på staurbæringen. Noen løskanoner på dekk har hun å hanskes med,
      At Sylvi har mange tilhengere er ikke så rart for mange deler nok synspunktene hun har. Problemet hennes er nok å formidle politikken på en “spiselig” måte, og der mener jeg hun har en vei å gå.
      Ha en fin uke.

    4. annebe: Takk. Etter en super påske her vestpå med mange naturopplevelser i havnært miljø venter vi nå på at temperaturen skal varsle vår. Når du har blåveis å presentere i bloggen din er det mest snøklokker og en og annen krokus i vårt nærmiljø.m men vi kommer nok etter.
      Ellers har det vært en aktiv måned i politikken, og jeg kunne ikke la være å kommentere det.
      I helgen var det en tagger her i Bergen som har malt Listhaug på et kors. Det synes jeg ikke noe om.
      Ha en fin dag i vårlig tegn.

    5. Du kan seie kva du vil om marsveret, men det har tydelegvis vore godt diktarver; flott levert. Dei som har makt og mynde syter nok for at du får noko å dikta på i april også. Ha ei fin veke med sjølvmeldinga og diktarpennen!

    6. Pedro: Jau, denne dagen starta godt. Me fekk såpass att på skatten at eg kan henta konjakken ned frå øvste hylla på polet. Ellers reknar eg med politisk inspirasjon no som Frp skal utnevna den fjerde justisministeren sin…og ho Sylvi skal ta hand om helsa vår—gud betre!
      Ha ein fin dag og ta hand om helsa før ho Sylvi gjer det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg