Tenn et lys…

Lysbakken har no vorte så bekymra for Rimi-Hagen at han antakeleg kvar kveld kveikjer eit ljos for han. I alle fall var det noko slikt han uttalte i partileiardebatten frå politikarandedammen i Arendal.

Google har her fanga opp eit godt bilete av kakofonien i debatten. Alle prøvde å snakka i munnen på alle, mykje støy, mindre å få ut av det.
Skal eg oppsummera eigne inntrykk må det verta omlag slik.:
Frå venstre.: Lysbakken ber om ei fyrstikk så han kan kveikja ljos for Rimi-Hagen samstundes som han fordømer milliardmjølkarane frå barnehageverksemda.  “Slagsmål-Vedum” peiker på sentrum i debatten og meiner at dei som er i utkanten av debatten får ordet alt for sjeldan.
Jonas peiker på statsministeren og buar om skatteletta til millIiardærane samstundes som han lover at me i neste stortingsperiode skal få lov å betala meir skatt. Snakk om sjekketriks!
Erna smiler og ser ut til å vera nøgd med at alle peikar på henne. Nei, den dama er ikkje lett å skubba seg på.
Siv ser ut til å slita litt med å forsvara Sylvi sine mange utspel i innvandringspolitikken. Og så er det desse hersens bompengane som ho aldri skulle ha lova å fjerna. Jaja, det kan gå ein Nemesis gjennom livet for nokon kvar.
Som de ser prøver NRK fåfengd å svinga taktstokken over denne ustyrlege forsamlinga.
Ha ein god debatthaust…

4 kommentarer
    1. Morsom tolkning av kaoset. Jeg orker ikke se på slike debatter. Det er jo bare krangel og nedrakking det går i…Eller………. nå er det så lenge siden jeg så en slik debatt at jeg ikke helt vet hvordan det er! 😉

    2. karidansen: Det blir lett nedrakking gjentakelser og kaos i disse debattene. Det er ikke mye nytt å lære om partiene og deres programmer. Derfor forhåndsstemmer jeg ved hvert valg. Så må jeg innrømme at jeg stort sett tar debattene som ren underholdning.

    3. fruensvilje: Jeg føler ikke at politikerne gjør meg mer opplyst om partiene i slike debatter. Jeg tenker nok mye som deg, derfor forhåndsstemmer jeg hver gang…Debattene blir mer underholdning for meg. Det høres kanskje litt respektløst ut, men slik retorikken har utviklet seg mister man lett respekten gjennom disse valgkampdebattene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg