Så var den her…


Google.

…årets gubbebegivenhet, influensaen.
Etter å ha blitt impregnert med legevitenskapens universalmiddel mot snørr, tårer og hostekuler om vinteren slo djevelskapen til i helga. Jeg må skynde meg å si at influensaimpregneringen har virket i mange år, så jeg tar årets presang som en påminnelse om at det fremdeles finnes grunner til å ta den årlige vaksinen, selv om den ikke virket dette året.
Som det sies i familien så er det visst ikke mye som er så sykt som en influensasyk gubbe. Det vil jeg selvsagt ikke skrive under på, så jeg prøver å holde en lav lidelsessprofil.
Ellers fikk jeg i dag påmontert sensor for å følge opp at pumpesystemet fungerer, så da skulle jeg være i de aller beste hender.
Innen jeg er helt på banen igjen blir det god tid til å finpusse februarhymnet. Her er nok av stoff. Spesielt når fylkespolitikerene våre tok “synergieffekten” fra fylkessammenslåingen ut i høyere lønninger og administrasjonskostnader. Joda, nytt fylke er på gang!

4 kommentarer
    1. 😂 fælt å le når noen er syke, men veldig godt beskrevet. I Stavanger sa de: det e ingenting så e så sygd så en syge mann! God bedring!

    2. Nei, nei, uflaks. Jeg går her og innbiller meg at vaksinen skal berge meg gjennom vinteren, og så skjer det likevel. Jeg regner med at vondt skal vondt fordrive, så nå må jeg forberede meg. Kanskje skulle jeg skaffe meg litt Bommerlunder, eller noe hvit kamferolje. Hvis du finner noe probat middel, får du si fra. Håper du snart er på beina igjen for å ønske våren velkommen. God bedring!

      1. Rigabalsam og honning skal visst hjelpe, men jeg sverger til en liten konjakk, og det finnes vel i kjelleren din. Ellers virker visst Antibac mot alskens svineri nå om dagen, så her er det bare å kjøre på. Dagen i dag ser litt lysere ut, både på utsiden og på innsiden av leiligheten, så da er der håp.
        Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg