Er dette fisken –‘


Foto.: Magnus.

Er dette fiskesorten vi ønsker å dra opp av sjøen i fremtiden.
Dette er blåstål som er utstilt på Kystmuseet på Herdla. Den er lagd av plast som er plukket opp fra strendene. Altså plastsøppel som er kastet på havet, og som har drevet til lands. Den er neppe særlig spiselig eller sunn.
Derimot bør den representere er kraftig påminnelse til oss alle om at plastsøppel ikke hører til i naturen, verken til lands eller til vanns.
Moralen må bli.: Ta med søppelet ditt hjem og lever det på et sted som kan resirkulere, eller avhende det på en trygger måte. Plastsøppel er ikke fiskefor!!

2 kommentarer
    1. Etter ei urolig veke med farting i inn og utland kom eg på at eg måtte vitja Funderiane, og det tregar eg ikkje på. Dette var ein utruleg flott og kreativ skapning, og samstundes fekk han meg på ålvorlege tankar. Eg minnes ei lita soge frå skuledagane. Kva var evigheita? Jau, det var ein fugl som kvart 100-år kom og strauk nebbet sitt mot eit fjell. Når fjellet var nedslite var me komne til den endelege slutten. No ser perspektivet ut til å vera endra. Året er 2070.

      1. Utland ja, då er vel juledrammen kome i hus, hugs at akevitten skal sparast til ribbesteika – om du ikkje har vorte veganar då.
        Elles registrerer eg at dei no har teke til med å opplysa om CO2-avtrykket på kantinematen i BKK (kraftlaget her vest). Men kva hjelper det? Dei har også funne ut at me med all fårikålen med har i oss no i haust slepp ut like mykje skadelege gassar som dieseluhyra på vegane.!.! Jaja, same kvar du snur deg er reva bak, seiest det, og der tyt resultatet av veganardietten ut i form av metangass.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg