Skrivekløa tok overhand…

Eg hadde eigentleg tenkt å slutta å plaga dykk med desse månadshymnene mine, og den intensjonen har eg framleis. Men så er det slik at det dukkar opp saker rundt ein gamal gubbe som av og til engasjerer, av og til opprører. Då er det lett å ty til “pennen” og få det ut.
Eg hadde eigentleg ikkje tenkt å kommentera denne “MeToo”-saka, men etter at også politikken vart riven med i dragsuget vart freistinga for stor.
Eg skriv ikkje for å hengja ut nokon, men heilt enkelt for å peike på kor omfattande og utbreidd denne problemstillinga har vore, og er.
No er det berre å vona at kampanjen og oppryddinga råkar det det skal – og bør, nemleg den utilbørlege og uynskte trakasseringa. Samstundes tykkjer eg det er viktig at dette ikkje vert ein kjønnskamp slik at den naturlege omgangen mellom kvinne og mann vert råka. At kampanjen lett kan bikka over tykkjer eg at medias uthengjing av vestreleiarens pikante eventyr som ei MeToo-sak er eit bra døme på. Har ikkje journalistikken opplevd fartsfylte bygdefestar? Eg berre spør,

Dette har vore ei underleg tid
med varsling om sex-trakassering.
langfingra mannfolk i alle parti,
partifestar med sprit og utagering.
Men venstre boltrar seg nok best
i potetåkeren på bygdefest.

FrP må slita med kraftig demens,
Der sviktar minnet deira heilt.
Dei lurer seg unna konsekvens.
Hukommelsen streikar, påstår dei steilt.
Nei, no må ho Siv leggja korta fram,
å løyna seg bak gløymsle, er ei skam!

Men kåtskapen rår visst i alle parti,
til og med i vårt trauste KrF.
Det førde til ein heller ublid sorti
etter hending på eit partitreff.
Ei ungjente sa seg der trakassert;
Men be om årsaking, hadde KrF ikkje lært.

Brunstig ungdom er Erna sitt problem,
Jonas slit med griskallproblematikken.
SV og SP er heller ikkje bekvem.
Slik går det lett om ein ikkje styrer p?en.
No får dei rydda i sine brotne rekker,
elles trur eg at all partitillit sprekker,

Kva tener store provoserande ord
om utfordringar i samfunnet vårt.
Problemløysing fins ved forhandlingsbord,
og ikkje der krangling om ord vert sårt.
Treng me då ein monsterminister,
og tener det saka om orda sler gnister.
31.01.2018.M-m.

6 kommentarer
    1. Jeg leser veldig gjerne disse hymnene. Imponeres hver gang over din evne til å få til en god historie, SAMTIDIG som du behersker kunsten å dikte/rime. Her er det ikke mye hjerte/smerte, tanke/vanke/banke…om du skjønner? Dessuten er du sånn passe dristig og småfrekk, uten at det tipper over kanten, slik at det ender med å bli vulgært og “flaut”.

    2. karidansen: Takk for hyggelig omtale av skrivingen min. Jeg balanserer av og til på kanten. Det er bevisst, men prøver å holde meg på rett side av linjen. Da er det spesielt hyggelig å få tilbakemelding på at jeg ikke “trør over”. Ellers må jeg si at det ble litt for vanskelig å avslutte disse månedshymnene slik jeg forkynte ved årsskiftet, så det kommer antakelig til å dukke opp noe i ny og ne.
      Ha en fin dag.

    3. I januar var det bare én sak, så denne gangen blir det bare ett vers, tenkte jeg. Men for å belyse saken skikkelig måtte du jo innom alle partiene. Takk for velvalgte og velskrevne ord.
      Jeg så forresten at gamle president George Bush sr. hadde fått en anklage i samme gata av en dame som hadde klenget seg innpå ham for å ta en selfie. For å være hyggelig hadde han lagt armen sin på ryggen hennes, men hadde tydeligvis kommet et par centimeter for langt ned. Nei, en går i fare hvor en går.
      Ha en flott helg på rulleski (de fine løypene du viste forrige gang er kanskje ikke så bra lenger).

    4. Pedro: Nei, løypene er borte – og – forresten det er skia også. Det må bli å stole på apostlene.
      Det er ikke bare Bush som blir satt under lupa av presidentene. Clinton opererte med cigartrikset og Trumpen kan vel stable et helt damekor på beina mht varslere. Sjølv kan ein kjenne at det brenn under beina frå bygdefestene i ungdommen – får skulde på brennevinet om ein ikkje skal ta FrP-varianten, hugsar ikkje. Det er vel faktisk sant, trur eg.
      Nei, du får ha ei roleg natt Pedro…

    5. Plage oss det var dine ord..hehe.. Syns alltid det er trivelig med oppdateringer fra deg jeg.. 🙂 Fint at det er blitt åpenhet slik at folk som føler seg krenka eller har blitt trakassert tør å si i fra.. Men jeg tenker at om man er voksen å får et klaps på rompa eller noen slikt på en fest .. det kan da ikke være så farlig.. Du skriver med fin innlevelse og snert som alltid :)) God helg :))

    6. annebe: Ja, det viktigste er å kunne skille mellom trakasserende og flørtene oppførsel, etter MeToo er det kanskje en vanskelig øvelse. Jeg er enig det er noe som kan kalles for uskyldig oppførsel også.
      Takk for hyggelig kommentar forøvrig.
      God helg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg