Nei, vi kan ikke skylde på Trump…

…for at denne våren lar vente på seg. Riktignok har han ingen tro på menneskeskapte klimaendringer. men dagens lille backlash på våren får vi  belaste andre lunefulle makter.

Slik såg det altså ut da jeg kikket ut stuevinduet for en time siden. Noen krokus og spirende påskeliljer sto og hutret og frøs borte ved steinene uten at dere kan få øye på dem.
Akkurat nå skinner solen og den tynne snøfilmen er borte. Det skifter fort på denne tiden.

Vi får bare legge vårfornemmelsene på vent i de verste haglekavene, og hente dem fram igjen når solen slipper gjennom. Men nå er det straks tid til å stille klokken mot sommertid, og det må da værgudene ha fått med seg…Det er håp…
 

6 kommentarer
    1. Snøen er nok bare en jubelhilsen fra kong Vinter i anledning av at Bergen skal bli Norges skøytehovedstad. Hvis du spytter i et par mill får du nok fast VIP-plass.
      Ha en fin dag sammen med konk Harald og kong Vinter.

    2. Pedro: Ja, eg lyt vel spøtta i noko der, for det er vel ikkje stat og skeiseforbund å lita på…Forresten, eg veit ikkje om eg vil vera med på finansieringa likevel, for her skal vera eit sykkel-VM i sumar, og då vil dei visst stengja byen for bilar i 14 dagar. Huff, bompengar, Sykkel-VM, Skeisemeisterskap, Brannkampar – me vert snart ein lukka by!
      Eg flytter til Alvheim.*¤!x*^^?=%¤#*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg