Appegymnastikk

Asbjørn Kristoffersen i gårsdagens Bergens Tidende inspirerte meg til å skrive ned noen funderinger om Amors apper..


Google

App-legøyer.

No kan ein skaffa seg alt på nett,
mykje kan han lyste når lauvet sprett.
Appane ligg der i tusental,
trykk på tastaturet og gjer ditt val.

Giktverken sovna og våryrsken vakna,
fram dukkar mangt han lenge har sakna.
og medan minna i skrotten nappar
rasar han rundt i Amors appar.

Snart står han framfor spegelen sin
den fangar snautt heile skrotten inn.
Hengjemage og hårlaus skalle.
Kan verkjeleg nokon for dette falle?

Han legg inn biletet på nettet,
kler seg romsleg og løyner fettet.
Så er det berre å venta på svar,
tykkjer sjølv han er ein grepa kar.

Så sit det ei og blar der ute,
kandidatane passerer hennar PC-rute.
Ho søkjer ein sprek og fyrrig kar,
Lysta aukar med meir ho blar.

Gløymt er bilring og det som sleng
no skal ho finna nett det ho treng.
Gamleoksen skal bytast ut,
no skal det verta ein lettføtt stut.

Men kvar enda Appegaloppen,
Kva vart den ultimate stoppen?
Jau hengjemage og den hårlause skallen
vart alternativet for tausa og kallen.
03.03.2017.M-m.

 

10 kommentarer
    1. Eg har nett fått meg ny mobil, men eg har enno ikkje fått lasta ned nokon App. Det skal det bli ordning på i denne dag, og så skal eg skaffa meg ein større spegel.
      Dagen i dag vart ein god dag; fyrst gull i Lahti, og så dette eminente kvadet. Takk!

    2. Pedro: Takk. Det laut bli eit lite rim etter tankane i BT i går. Ang spegel så får du gjera som meg -skaffa deg ein få golv til tak. Gullet i Lahti vermde godt i dag.
      Ha ein sømeleg gullfest i kveld…

    3. Anonym: Av og til kan det vera inspirerande å lesa BT, og Kristoffersen er ein av favorittane meg gullkorna sine kvar torsdag. Elles var samanlikninga di smigrande.
      Ha ei god helg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg