Jeg er så lei….

…av å få opp bildet av massemorderen som saksøker staten for uverdig og skadelig isolasjon i fengselet hver gang jeg åpner bloggen. Da er det på tide å få inn et mer oppløftende bilde. Men spørsmålet er hva jeg skal skrive om. Ikke blir det om moter, ikke blir det om strikking eller kaker, ei heller om babyer, og filateli er visst ikke noe sjekketriks det heller.
I morgen er det innsetting av ny president  i USA, og her sitter det en og ser fram til, og håper at han snart skal slippe å benevnes som USA’s dårligste president hittil.

Om det blir mer oppløftende vet jeg ikke, men verden sitter i spenning. Blir det en udetonnert bombe, eller blir det en president som blir høvlet og polert. Vi kan frykte det første…

Jaja, her er han, mannen i vinden som en hel verden i nervøs spenning avventer.

Vel tilbake til våre egne trivialiteter. Nå som verden er slik at den eneste sikre kontakt vi har med våre håpefulle går gjennom ipoden kan vel finansieringskilden sitte med sine tanker, og spørre seg om hvorfor han datt av lasset…

…Og vi som er tilårskomne pensjonister har både hukommelse og andre skavanker å stri med.

…Men disse utfordringene kan du vel ta på strak arm en grå vinterdag.

Nei, jeg tror at jeg i dag følger Per Fugelli sin resept.
Lykke til med dagen dere også.
Alle bilder er hentet fra Google…

4 kommentarer
    1. har hørt att snåsamannen skal ha sagt att den nye presidenten blir skutt,han skal vistnok ha sett det,så får dei neste fire årene vise om det stemmer,spessielt blir det iallefall.Breivik ser jeg ikke på,da slår vi fort over på et annet program

    2. fruensvilje: Selv om jeg ikke synes at Trump var det rette valget så håper jeg inderlig at det ikke skjer ham noe. Det er ikke slik et demokrati skal fungere.
      Og Breivik skal nå få den oppmerksomheten han fortjener i et sikret fengsel, og uten TV-kameraene rettet mot seg daglig. Jeg kommer ikke til å omtale ham mer.

    3. Putin og russerne jubler, og vi sitter her som noen store spørsmålstegn. Men dersom Putin og Trump blir venner, hvem er da fienden? Kanskje dagen i dag blir starten på noe virkelig nytt. Spennende dager ligger foran oss.

    4. Pedro: Ja, du kan spørje, men me har då både kinesarar og ein Kim Il Jung, så det manglar då ikkje på fiendebilete. I tillegg fins jo NATO å leggja seg ut med. Jau, spanande vert det, men Trumpen lyt nok få sine 100 dagar før me tek han opp til doms.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg