Så kapitulerte me…

Dei siste fem åra har me, framfor kvar jul, snakka om å gå over til kunstig juletre. Men farge, fasong og ikkje minst pris har gjort at me har halde på det tradisjonelle grantreet. Same dagen som me skulle ut og skaffa oss den fine julegrana kom det ei annonse frå Plantasjen (ikkje sponsa) kor dei selde juletre til halv pris. Me stakk innom, fann ut at treet såg fint ut, så dermed var det gjort. Det vart kunstig tre i år.
Så var det å engasjera den yngre del av slekta for å få hjelp med montering og pynting.

Magnus og Amanda bar kassen med treet i inn i stova og…og alle var spente kva som låg i den, og korleis delene var ordna.

…Her ligg treet i “flatpakken. Kan no dette verta eit tre til å halda jul med?

Her står dei med kvar sin del. Amanda vart visst att i kassen medan Andrea har sikra seg toppen. Men, høver alle desse delane saman?

Jau, det ser då ut for å gå bra dette, og etter litt retting på greinene…

…kom dei 200 ledljosa opp i ein fart, og…

…og så kom ljosa på, og pynten hengd opp og treet var klar til julefesten.

Magnus kviler ut etter jobben, og det må seiast at det pynta treet treng me ikkje skjemmast over. Det vert jul i år også.
Så står det berre att å ynskja alle som føl funderia mine ei retteleg god jul…

17 kommentarer
    1. se der ja,det var et vakkert tre 9 vi har hatt et slikt i mange år nå og det er akkurat like fint hi hi ,veldig greit spør du meg og jul blir det ja uansett

    2. Ble skikkelig fint det da og koselig julestemning..fine hjelpere også :)) Vi har også hatt kunstig di siste åra… Riktig god jul til deg og dine :))

    3. Ja, dette verkar kjend; byggesett på 2,10. Her måtte gamlefar og gamlemor sjølve stå for monteringa, medan du har gode fine hjelparar. Kvart år kjem det nye og avanserte modellar, du har fått med lys, og neste år kjem det nok roterande tre med motor, så slepp du å gå kring treet.
      Hald deg innadørs og nyt synet av ny-treet!

    4. Nei og nei! Har du falt så dypt. Her har vi kjøpt vanlig gran. Ikke pyntet ennå.
      Men det blir nok like bra som det veggtreet (uten greiner på den ene siden) som pappa og jeg kjøpte på torget en gang
      på 60- tallet.

    5. Pedro: Ja, eg ventar også at lysa vert blafrande etterkvart. Det stemmer nok at det er byggesett 2,10…Godt me slepp å gå i skogen etter treet for her bles det som om Gamle Erik er etter oss, og verre skal det visst verta juledagane.
      Ha ei fin jul. Hugs gikta og begrens juletregonga.

    6. Broder’n i øst: Haha, dette er nok fyldig og vakkert. Det er i alle fall ei ny oppleving med så mange ljos.
      Ha ein fin kveld, og hald deg unna julekakene…

    7. Beklager, men som juletreskogarving må jeg nok dessverre si at jeg blir skuffet og vonbroten når noen går til anskaffelse av et kunstig juletre. Jeg har egentlig hatt vanlig norsk gran de siste årene men han som er ansvarlig for støvsugingen her i huset har frest over barnåler til langt ut i oktober, så i år var jeg freidig nok til å plukke med meg en edelgran fra skogen til besten. Og så skal jeg prøve å være flinkere til å vanne det i år, sånn at jeg slipper å høre om barnåler i hele 2017 også.
      God jul til dere! 🙂

    8. A: Oi, der ramla jeg visst uti, men kan i alle fall si at vi de siste 8 – 10 årene har hatt edelgran til jul, så sjefen for støvsugingen i huset får nok en roligere etterjul i år. Ellers må jeg si at det eneste jeg savner med nye treet er “granlufta”, men det var kanskje innbilling. Åkke som er, så kommer det sikkert granluftspray på sprayboks snart…
      God jul til dere også…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg