Alt til si tid…


Google

Alt til si tid.

Det kveldast i tunet
og mørknar i ruta.
Ho søkjer til lands
den gamle skuta.
Drivkrafta veiknar minutt for minutt
rekk ho til lands før det heilt tar slutt?

Ho for over hav,
i storm og stille.
I ofseleg kav
på bylgjene ville.
Ho drøymer no om ei fredeleg havn
og til kvild ved kaikantens trygge favn.

Ved solfylte kyster,
kvinner og spel.
Med  sjølivets lyster,
med kåtskap og sprel.
Men no er det berre ein tanke for baugen
å leggja til kaia og venta på draugen.

Ho sig til lands,
til den siste havna.
Til siste dans
Mot kai ho stavna.
Ho tømmes for mannskap, liv og last
men minna sit enno i spantene fast.
———
Natta sig inn over heim og båt.
Ho slit ikkje lenger i trossa.
Vil ikkje lenger bli valen og våt
og framover storhavet fossa.
Krafta er borte og modet svinn.
Ved kaia ho ventar på lagnaden sin.
18.12.2016.M-m.

8 kommentarer
    1. I religiøs samanheng blir vel dette å kalla rekviem; det var i alle fall eit flott dikt. Hittil har båtvraket vore eit elendig problem, men no er det litt bedring. I statsbudsjettet vert det lova 15000 i vrakpant. Ha ein god maritim dag i mildværet.

    2. Pedro: Alt er forgjengeleg, også båten…Takk, for diktomtalen. Eg var, i tankane, litt innom Jakob Sande då desse versa vart til.
      Ha ein fin førjulskveld…

    3. Dette var vakkert!! I tillegg flyter det godt. (I dobbel forstand). Jeg mener da både i forhold til handling/innhold og språk! Jeg tenker at dette ikke bare handler om skuter, men det er MIN tolkning. Det er bare dikteren som vet hva han hadde i tankene da han skrev! Jeg ønsker deg og dine Riktig God Jul! 😀

    4. karidansen: Mange takk for den rosende omtalen av rimet mitt. Jeg må innrømme at det er en av de få gangene jeg har vært opptatt av både rim og rytme i diktet. Jo, diktet kan også tolkes på flere måter, og jeg kan si at jeg hadde Jakob Sande litt i bakhodet da jeg skrev.
      Takk for hyggelig kontakt og mange hyggelige kommentarvekslinger i året som nå snart går ut.
      En riktig god jul til deg også…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg