Vipps !!!

Jeg er ennå ikke bruker av VIPPS, kanskje fordi jeg synes at pengene raser fort nok ut med nettbank og minibank. Vel, jeg kapitulerer nok snart jeg også, og vipps så er jeg blakk.
I dag hadde jeg imidlertid en vipps-opplevelse da vi fikk montert vår nye skyvedørsgarderobe i entreen. AMIGA profil som leverte garderoben satte den i bruk for oss på under to timer.
Her er så en liten billedreportasje over monteringsprosessen…

Litt stusselig var det i garderobekroken vår, men…

..snart ser vi konturen av noe som skal bli et etterlengtet garderobeskap.

Skyvedørene kom raskt på plass og…

…vipps var garderobeskapet ferdig og vi kunne flytte inn før to timer var gått!
Info til skattemyndighetene…: AMIGA har ikke sponset dette innlegget!!!

6 kommentarer
    1. Det gjør seg med noen skap ja )) lurt å leige folk som kan det til å sette det opp,da blir det gjort )) nå kan dere nyte en ennå ryddigere gang til vinteren

    2. Dette er noe de fleste av oss ønsker seg; et tomt skap. Og så kronen på verket, et speil i fullformat. Her kan du studere din Corpus, selv etter en heftig førejul og jelefeiring med smalahove, lutefisk, pinnekjøtt og goro og fattigmenner. NB! pinnekjøttet koster over 400 kroner i år (i alle fall hos Coop Mega).
      Ha en fin vinterdag i vest!

    3. Pedro: I fullformat…Huff ja, en kan lett bli skremt av å møte sin morgenskrøpelige gestalt idet men lukker opp soveromsdøra, men det meste blir vel en vane.
      Ellers vet du at pinnekjøttltilvirkerne skal leve selv om hovedleverandøren må bøte med livet.
      Ellers kan vel jula berges i år også når Rema 1000 antakelig kommer med sitt vanlige juletilbud på svineribbe.

    4. fruensvilje: Ja, handymanfunksjonen har jeg lagt på hylla, så nå består innsatsen stort sett i at gubben rydder inn i skapene etter flyttingen. Nå blir det nok en rolig førjulstid etter flytteinnsatsen…
      Ha en fin kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg