En sommerdag…

Et par bilder fra terrassen fra solskinnsdagen i går. Hm, det gjelder å få fram apparatet når solen, for en gangs skyld er framme. Nei, la oss endelig ikke klage. Været var bra fram til St Hans. Om terrassen er det ikke mer å si enn at den “ligger” der og venter på dagens gjester. Da er det ekstra flott at solskinnet viser seg sammen med gjestenes ankomst…

Litt traktement skal også gjestene ha
 



Fruen deler forretten med dere. Det var hvitløksmarinerte, grillede scampi. Godt, kan jeg forsikre om.
Resten av middagen forblir i lukket selskap.

12 kommentarer
    1. Du glemmer nok både regnværet og vinden som var tidligere etter en perfekt dag som dette. Jeg sitter bare igjen med et spørsmål: ble det servert Ober-Pils eller Beaujolais til maten?
      Ønsker deg fortsatt strålende sommer i Øygarden!

    2. Oldemorbloggen: Skulle gjerne ha vist fleire bilete, men eg heldt litt att når det gjeld å eksponera andre på bloggen. Ettersom eg ikkje hadde spurd dei andre så valde eg å ikkje ta med fleire bilete. Men eg kan seia at det vart triveleg på terrassen den dagen, ulik dagen i dag merd regn og vind.

    3. Pedro: Nei du, det gikk på Heineken og kvitvin…Oberpilsen er viss berre eit minne, og Beaujolaisen kjem til hausten. Men dagen vart bra likevel, og Willy med følgje treivst visst godt…

    4. Må si meg enig med resten. Dere har en flott uteplass, og du har en flott fru. Det er viktig å huske de dagene der, når været i går var som det var..

    5. A: Huff ja, i går var det grått. Da ble dagen benyttet til en sjekketur til Kl.stø…og den lille plennen vi har der måtte barberes med trådklipper i regnværet.
      Ser litt bedre ut for øyeblikket her ute i Øygarden i dag.
      Ha en fin dag…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg