Ikke glem…

…LESEBRILLENE dersom du, som meg, kun kan se avisenes krigstyper uten briller og skal ut og shoppe. Som vordende sydenturist uten solbriller var det helt greitt at et av de store brillehusene averterte solbriller nedsatt 25% (nedsettelsesprisen var lesbar for meg), og gubben labba inn til et brillestativ.
Dette ble låst opp (det burde ha ringt en bjelle allerede da), og gubben fikk god hjelp til å finne en passende brille.
Brillen ble tatt med bort til disken, pusset og gnidd, og til sist registrert i garantiprotokollen.
Så kom straffen for ikke å ha medbragte briller til kr 60,- på nesa Prisen på solbrillene var nemlig såvidt over kr 1000,- fratrukket denn annonserte rabatten. 
Hei og hå…Har man sagt A så får man si B, så her ligger brillene på stuebordet hjemme..
SAMSUNG CAMERA PICTURES
…med etui og det hele…Jeg har kjøpt Ray Ban briller en gang tidligere, i Katakolon av en greker. De brillene kostet kun kr 150,- og var merket Ray Ban. Men det var nok bare en turistraybanbrille som falt fra hverandre etter en måneds tid…
Jeg er godt fornøyd med mine nye solbriller, men hadde antakelig ikke kjøpt dem med mine lesebriller til kr 60,- på nesa…

10 kommentarer
    1. …hehe..bra du er fornøyd da….ser i alle fall veldig fine ut :)) Må ha på briller om jeg skal være helt sikker på at jeg ser riktig jeg også :)) Også får vi håpe det blir mye sol så du får brukt dem mye :))

    2. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Sånn går det når man intetanende roter seg opp på øverste hylle i solbrillemonteren…Jeg må vel passe erkstra godt disse brillene…

    3. annebe: Jada, jeg likte brillene, og jeg er ellers ikke dyr i brilleveien så det går bra…Da blir det om å gjøre at solen skinner på Mallorca..og det får vi finne ut på lørdag…

    4. Med Ray Ban briller må du nok ta steget fra cava til champagne, så dette kan bli dyrt. Kanskje du burde endre billetten til BusinessClass i samme slengen? Men jeg vil ønske dere en riktig god tur, selv om dere skulle komme igjen med slunken bankkonto.

    5. Pedro: Bankkontoen fikk nok slanka seg i og med Ray Ban villfarelsen, men vi får tåle et par uker i varme nå uten at banken protesterer for mye. Vi har i alle fall frokost inkludert om det skulle knipe.

    6. Siv Svanem: Ja, jeg må nok passe godt på den “investeringen”. Men jeg har ikke dårlig samvittighet for mine brilleinvesteringer hittil har begrenset seg til lesebriller til under hundrelappen hos Nille eller andre billigbutikker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg