Ta meg tusen…


Foto,; Fruen

Så er det endeleg ein merkjedag
og gubben skal feira seg sjølv,
Utan storfest av noko slag,
det vert kanskje ei krukke med øl.

Tusen blogginnlegg er passert,
ein triveleg hobby for pensjonisten.
Så var han ikkje enno heilt arkivert
men hadde enno litt av skrivegnisten.

Han er ikkje nett ein rosabloggar,
botokslepper og silikonfylt pupp.
Nei, han tassar rundt i gamle klogger
etter sin eigen nasetupp.

Alt som politikarar trur at dei veit,
det undrar denne gamle gubben.
Men er no alt dei vedtek så greitt.
Han undres, der han sit på stubben.

Han sit der og beundrar slåttemaskina
som helt plenen rein for gras.
Den sparar han for plagsam angina.
Nei, moderne teknikk er jamen stas.

Tid til å skriva har pensjonisten,
og hendingar er til å vri og venda.
Etter avislesing på morgonkvisten
kan han omsnudde meldingar senda.

Nei, no gløymde han heile merkjedagen,
Han held ikkje tråden, gamleguten.
Blogginga hans fyller’kje pengepungen,
men det trur visst ikkje skattefuten.

Gubben har nokre gode kontaktar,
som gjev han dagleg inspirasjon.
Litt fleip med politiske makter
heldt bloggen i aksjon.

Tusen er passert. Vert det tusen til?
Nei, det kan han slett ikkje lova.
Hugs, gamlingar lyt av og til ta seg ei kvil,
då lyt bloggen også få sova.
05.05.2016.M-m.
 

14 kommentarer
    1. Ja, Gubben holder Gnisten, det er det ingen tvil om! Du har en egen evne til å få til en “Story” sjøl om du skriver i verseform. Flotte rim……Her er det verken “Fryd og gammen/ Alle sammen” eller “Hjerte/Smerte” ….(Bortsett fra litt angina da!! ;))

    2. Gratulerer med tusen innlegg….har trua på at det blir tusen til jeg..men man får ta et av gangen….
      Som vanlig skrevet med fin snert og artige vinklinger :))) Ha en fin dag !…nå får vi komme oss litt ut her..sol og greier :)))

    3. karidansen: Haha, anginaen måtte jeg ha med, vet du…Men etter siste “kjølhalingen” på sjukehuset er den for det meste borte…Takk for hyggelig kommentar og kontakt…
      Ha en fin dag…

    4. annebe: Takk for hyggelig kommentar, kjekt med gode bloggkontakter. Ja, det kommer nok noen flere innlegg til etter hvert…Ellers må du nyte solen. Her venter vi fremdeles på sol og mindre vind, men det kommer nok…

    5. god morgen,og gratulerer med merkedagen din ) jeg liker disse versa dine mange flotte bilder fra nærområdet og idylliske bilder fra landstedet ) ha en nydelig helg,i morgen peker nesen min mot Kroatsia )

    6. fruensvilje: Takk for hilsen, og takk for positive kommentarer over flere år…Misunner dere turen til Kroatia. Var det cruise dere skulle på? For oss blir det mallorcatur senere i måneden…Det kan også bli godt etter denne kjølige og langstrukne våren…
      Ha en fin reise…

    7. fruensvilje: Det blir helt sikkert topp. Har hørt om andre som har vært på lignende turer, som har vært meget vellykket…Dette blir sikkert bra…

    8. Det er ikkje alltid eg kjem med kommentar, men dine blogginnlegg les eg med interesse kvar gong eg ser du er på pletten med eit nytt. Dette er ein kjekk hobby for oss gamlingane. Stundom går ein lei og tenkjer at no får det vera slutt, men trongen til å skrive kjem alltid tilbake. Eg har aldri tenkt over at eg kunne sjå kor mange innlegg det er i bloggen min, men no såg eg etter og ser at eg leiar med 586. altså 1586. Du store min, tenkte eg, det var jammen mange. Eg vonar at du held fram med blogginga di i framtida og.

    9. Oldemorbloggen: Takk…Du har nok vært mer aktiv enn meg, men jeg får vel holde funderiene i gang en stund til…Som du skriver går bloggen i “ups and downs”, men plutselig dukker det et tema eller en hendelse opp som trigger gamlingen til å ta til “pennen” fatt, og da er han i gang igjen.
      I påvente av ordentlig vår, ha en fin kveld…

    10. 1000 innlegg, det står det respekt av. Skulle også gjerne visst kor mange vers du har produsert i poetisk form. Sjølv om lekamen din skrantar litt av og til, så er i alle fall ånda høgst levande. Du har stor spennvidde i temavala dine, og det set ofte i gang refleksjonar hjå lesaren. Ser fram til mange nye innlegg frå lap-toppen i vest.
      Ha ein fin dag i godveret!

    11. Pedro: Ånden er frisk om kjødet er skrøpelig, var Jesu ord da disiplene sovnet i Getsemanehagen…Slik er det visst med denne gamle synderen også.
      Eller som nordlendingen seier…”Vi står’an av:”
      Med så mange gode bloggkontakter som utfordrer med sine kommentarer kommer inspirasjonen også. Som om det ikke skulle være nok har vi våre politikeres mange krumspring hvor avstand mellom liv og lære av og til kan måles i lysår…
      Jaja, vi venter fremdeles på våren her på våre breddegrader..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg