No dabbar det av…

…med blogginga. Det er omtrent halvert dei to – tre siste åra. Rosabloggarane vert borte og går over til andre mediaformer, seiest det. No er det visst berre mammabloggarar og folk mellom 30 og femti som er att. Ja, og så ein gamal gubbe som prøver å halda knollen slik nokolunde “fit for fight”.
No skal det visst vera instagram, twitter og fjesboka som er “i skotet”.
Ettersom både gubben og bloggkulturen no ser ut til å vera utdaterte, kan det vel hende at han lyt finna seg andre fora for å halda toppboksen i slag, og då er visst sjakkspelet in for tida.
Jaja, i den digitale verda skjer ting fortare enn eit gamalt hovud heilt får med seg. No vert den månadlege appanasjen meld oss over data. Godt at ein er pensjonist og har god tid til å leita fram informasjonen om kva NAV tilgodeser lønnskontoen vår med. Men leitinga er stort sett ikkje bryet verd, for overraskinga over beløpet riv oss ikkje ned av stolen. Det viktigaste er at VIPPS, den 20. kvar månad, renn det inn pengar på kontoen.
Nei, klaga skal me ikkje.
Om me skal klaga over den kalde våren er eg ikkje sikker på. Det er vel heller slik at me i iveren etter å sjå vårteikna og byrja med hagearbeidet har gløymt at april førre året også hadde sine frostnetter.
Men sikre vårteikn ser me kvar dag. I dag i 9-tida seig dette vårteiknet (CS Brittannia?) inn mot Bergen…Det vert nok mange tungemål å høyra rundt på Fisketorget i dag, godt oppblanda med lukt av asiatiske matrettar frå salsbodene.
Ha ein fin norsk vårdag…

 

8 kommentarer
    1. Eg er både på fjesbokjo og Instagram, utan at eg merkar at topploket er blitt skarpare av den grunn.
      Stå på og held fram med blogginga, så ikkje eg blir den einaste gamlo i bloggverda.

    2. Jeg er på Facebook, men legger stort sett bare ut et blogginnlegg i ny og ne…..Instagram har jeg ikke beveget meg inn på…. Blogginga gir meg glede på flere vis. Jeg får utløp for skrivekløa mi, jeg leser en del innlegg fra andre bloggere…….og sist (men ikke minst) så har jeg blitt kjent med mange trivelige folk! Hva som er “i skuddet” bryr jeg meg mindre om! 😀

    3. Oldemorbloggen: Nei, instagram har eg ikkje våga meg inn på, sller eg har sett grensa der, for å seia det slik.
      Fjesboka føl eg dagleg, men er ikkje så aktiv bidragsytar der, utanom at blogginnlegga mine vert hengt opp mot fjesboka…
      Elles får ein vel henga i stroppen ei lita stund til.
      Ha ein god dag og godt val…

    4. karidansen: Huff, svaret mitt forsvant visst en eller annen plass i den digitale verden. Som du, tenker jeg at bloggen egner seg godt til ordsnekring og resonnementer og tanker rundt dette og hint. Facebook føler jeg egner seg best til kortere “meldinger”.
      Så får vi se hvor lenge gubben finner emner og kommentarene kommer…
      Ha en fin dag…

    5. Ja det kommer stadig noe nytt som blir populært på mediefronten.. Men jeg syns det er veldig hyggelig med noen godt voksne bloggere…så håper du ikke satser for fult på sjakkspill, men tar deg tid til et blogginnlegg innimellom også :)) Herlig vårtegn..flott utsikt du har..om det er tatt fra der du bor :)) Kos deg med dagen videre :))

    6. annebe: Ja, vi er glad i utsikten fra stua vår. Vi ser innover til store deler av Bergen, og så ligger bysentrum bare 20 min unna med hurtigbåt.
      Ellers tar det vel en stund før jeg byr opp Magnus Carlsen til “dans”, så du blir kanskje “plaget” med mine politiske satireinnslag ennå en stund – vi får se.
      Ha en fin vårkveld…

    7. fruensvilje: Nei, der ser du. Det går an å leve med bloggen ennå, og du er jo veldig flink med den. Jeg har ingen andre planer jeg heller.
      Ha en bloggfri natt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg