Kva skal me tru?


Google

Sjefen over alle sjefar.

No slit han Rune Bjerke,
allting går på tverke.
Han er ikkje informert
om kva som har passert.

Har ikkje høyrt om skatteparadis
kor rikfolk legg pengar på is.
Var DNB involvert i dette?
Om det han Rune ikkje «frætte».

Å vera sjef er ikkje lett.
Brått snåvar ein og dett.
Det gjeld å passe på kleda
Så buksa ikkje fell ned på knea.

Men må det ikkje vera så;
at øvste sjefen skal forstå
og ta tak i dårleg etikk
før mediatrollet «sprikk»?
07.04.2016.M-m.
 

6 kommentarer
    1. Nei, han Rune har vore så oppteken med å innføre det kontantlause systemet, så han har ikkje hatt tid å fylgje med Panama-papir og skattesnytarer. Eg skal bruke kortet kvar gong eg går i kjosken for å kjøpa ei avis (og då får han 2.50 for bruk av kontoen). Han veit det er så mange kjeltringar der ute, som jamvel betalar med ein tusenlapp. Det må vera kjeltringar. På seg sjølv kjenner han andre! Men han Rune er AP-veljar, og då er alt tilgjeve.

    2. En ignorants hverdag: Å, må jeg betale på denne bussen? det visste jeg ikke. Å, er det vikeplikt her? nææ, det har jeg ikke sett. Å, er det bryllupsdagen i dag? Nei, det … -sier du det ja… Å, skulle jeg ta oppvasken? Det er helt nytt for meg. Å, skal jeg betale skatt altså? nei, det har jeg ikke hørt noe om. Med litt lett ignoranse blir alt mye enklere, Rune 😉

    3. Pedro:Du er inne på noko Pedro. “Mange bekker små gjør en stor å”. Det er viktig å mjelka dei mange middelhavsfararane, der ligg inntektene…
      Dei få store kan me heller hjelpa — til å løyna rikdommen….
      Men lat ikkje meg få veta noko om det. Helsing Rune…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg