Me er vel ikkje heilt der enno, eller ?


Google.

Når eg ser ut gjennom glaset i dag er det ikkje ordet vår som dukkar først opp i tankane. Nei, haust er det vel helst me ser utafor glaset. Men så er det at snøklokker, krokus og påskeliljer i hagen trassar det gjenstridige vinterveret og motbeviser dei forkastelege negative tankane.
Men å finna fram hagereiskapen er det definitivt ikkje dagen for i dag. Skal me tru verspåmennene, meteorologane, og dei lyt me høyra på, ja, då skal våren koma til helga. Gubben ha i alle fall tenkt seg ut for å kjøpa terrassebeis – det skal i alle høve ikkje stå på at terrassen ikkje er klargjort om vårveret skulle dukka opp.

Våronn.

No ser me vinteren for våren rømer.
Dagane lengest og snøklokka blømer.
Sola stig og skuggar vert kortare.
Snø og is kverv stadig fortare.

Snart ligg hagen din klar for vår.
Telen er borte, hald reiskapen klår.
Finn fram spaden, riva og grevet
og kom deg i gong med det gode strevet.

Alt vinterlauv i hagen skal også bort.
Med vårvarme i skrotten går rakinga fort.
Hekk og buskar skal også kuttast.
Så kan vel det meste av onna avsluttas.

Så står pussen av båten for tur.
Kom deg i gang, sit ikkje og stur.
Skrog og motor får smørjing og pussing,
Sjøsetjinga går sjølvsagt utan klussing.

Nei, me hadde nær gløymt ei viktig sak.
Hagemøblane står framleis under tak.
Dei må straks ut på terrassen,
Og då har me klargjort sommarplassen.

09.03.2009.M-m.

12 kommentarer
    1. Ja utfor gluggen her har det vært skodde i flere dager. Men MÅ ut en tur, motvillig!
      Ellers – knakende godt dikt – som vanlig!

    2. Broder’n i øst: Her vart det 6,- km på trimsykkelen, det vert vel mosjonen for i dag, men det er då noko – utan skarre-r.
      Ha ein god dag.

    3. Litt mer vårlig her ..som du vet :)) Greit å ha ting gjort før finværet setter inn..så kan en nyte det når det kommer :))
      Mye fin inspirasjon til å komme igang med hagearbeidet i diktet her….jeg hjalp faktisk mannen å få vekk noen greiner på epletreet i går..men vi er ikke gode på det så håper det kommer noen epler til sommeren ..hehe…

    4. annebe: Takk…Kjekt at noen liker det jeg skriver. Når det gjelder frukttrær sliter jeg. Har hatt tre plommetrær, men nå står det et stakkarslig igjen, sykt og slitent. De to andre gikk “heden” i tur og orden!
      Nyt solen videre…

    5. jeg har fått våren på besøk ,så i dag ryddet jeg det første beddet og sådden blomsterfrø ute og inne i drivhuset )) krysser bare fingrane for att vi ikke får mere frost,for her spirer det både på bakken og i trærne ,men et fint dikt fikk du fram da )

    6. fruensvilje: Takk. Nei, nå får vinteren ta ferie. Til helga drar vi ut på landsstedet og da er det vårsjau i hage og på terrasse som står på programmet. Da er ikke kong vinter velkommen.
      Ha en vårlig kveld…

    7. Kanskje Åsmund Olavson Vinje hadde same kjensle når han enno ein gong fekk vetren å sjå for våren å røma, sjølv om han vel ikkje hadde hagemøbler, terrassebeis og bunnsmøring fremst i pannebrasken. Men så har det gått noken vetrar sidan han publiserte diktet “Våren” i “Dølen”. Du har fått fram det spesielle med denne årstida på same måte overført til dagens praktiske gjøremål. Eg har iallfall fått bunnsmørt båten og så får vi snakkast til helgja. Med vårlig helsing …

    8. Fekk mest dårleg samvit berre av å lesa diktet, som er velskrive som vanleg. No ventar eg på påskeliljer og tulipanar, fyrst då finn eg kor det er plass til nye vekster. Båtpuss slepp eg lettvint frå, men så får eg heller ikkje med meg sjølivets gleder. Nei, no blir det lite fred å få før september månad, men det er no dette me har sett fram til i heile vinter. Lykke til med terrassebeisinga!

    9. Fetter: Ja, det vert nok ein tur utover til helga. Det er så mange av bloggkontaktane mine som er oppteken av våren, så eg fann ut at eg ville rota fram denne vårhymna som eg skreiv for nokre år sidan…Elles vert det visst ein elviskonsert på Ricks på fredag. Vonar at ikkje lydvolumet sprengjer gamle øyro…
      Ha ein roleg vårkveld…

    10. Pedro: Ja, det er vel best å koma i gong med vårstellet. Alt går seinare no for tida – korte økter og lange pauser er melodien. Men pytt, det hastar då ikkje. Me må vel kunna få eit par blomar i jorda før 17. mai.
      Du må ha ein fredeleg vårkveld…

    11. Eg ser no det er liv i gamle gubben
      som ikkje sit seg ned på morkne stubben
      og sutrar over kor gamal han er blitt
      Nei han rotar fram spade og spitt
      og rasar fram mot ny vår
      med stål i skrotten og tanke klår

    12. Oldemorbloggen:
      Det er ikkje berre å leggja seg ned.
      Alder er ingen heimel for fred.
      Med våren kjem kveiken, tanken og trua
      godt framført av den spreke frua.
      Så her lyt ein finna reiskapen fram
      og grava fram våren med brask og bram.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg