Rapport fra øyriket.

Nå to uker etter at to “rør” ble åpnet kan jeg gledelig konstatere at operasjonen har fått meg ut av godstolen og ut i aktivitet. Skogsturene som tidligere var et ork går nå ganske smertefritt. Nå gjenstår bare å ønske at de 8 stentene jeg har fått satt inn vil fungere leeeenge.
I dag har vi så tatt turen ut til sommerstedet vårt, og hva oppdaget vi på vannet rett utenfor huset.
Jo, ti flotte svaner hadde tatt matpause rett utenfor huset. Vi bruker å ha besøk av noen svaner hver vinter, men jeg kan ikke huske å ha sett en så stor svanekoloni i dette vannet tidligere.
Bare en kort hilsen fra et flott vårtegn i Øygarden….
 

8 kommentarer
    1. Det var jammen fint å høre…da koser du deg nok på tur i naturen ja 🙂 Vakkert ved vannet der…
      Alle gode ønsker og fin kommende helg til deg :)))

    2. så godt å høre att du har det så mye bedre )) krysser fingrane for att det bare blir bedre og bedre ) kos dokke på hytta og nyt synet av dei flotte fuglane

    3. Godt å høyre at “rørleggeren” har gjort bra jobb; nå er det bare å gå våren i møte med friskt mot. Artig med svanene. Såg at tjelden hadde synt seg på Sunnmøre – då er det håp. Fram med frøposen og solbrillene. Ha ei fin helg (sjølv om det er faste). Kanskje du brukar kokte egg og spinatstuing på fredagane, eller går det i kinamat som i gamle dagar?

    4. Pedro: Ja, kinamaten i Boule Mich-strøket om fredagane vert aldri gløymt. Det var tider! Nei, no er fredagskveldane rolege med reker og eit glas kvitvin…Elles er frua i gong med vårpussing på hytte, og kallen er sett til å vaska bilen. Du held vel på mede tynning av stiklingar.
      Jaja, god helg der inne…

    5. fruensvilje: Ja det var litt av ei forvandling, så no krysser også vi for at forbedringen fortsetter og varer.
      I dag har visst svanene dradd videre nordover på sin ferd. Kanskje du får en visitt av dem.
      Ha en fin helg.

    6. annebe: Ja, livet ser ut til å ha tatt en positiv vending. Jeg kan ut og gå i skog og mark igjen.
      I dag er svanene borte. De har kanskje dradd videre nordover på sin ferd mot våren.
      Ha en fin helg…

    7. Ja, slik kan livet bli endra frå den eine dagen til den andre. No er det om å gjera å halda seg i aktivitet, slik at tilstanden held seg like bra i mange år framover. Dei har vel fleire stentar på lager, viss det skulle dukka opp problem, tenkjer eg.

    8. Oldemorbloggen: Ja, dei laut vel etterfylla etter at eg var på vitjing der…Ver trygg, når eg no kan røra meg meir skal det nok verta meir aktivitet i løypene.
      Ha ei god helg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg