Glattdagen…

Ettersom eg var så “fæl” mot EL-bilpolitikken førre veka vil eg presisera at det er deler av politikken eg er kritisk til, ikkje til EL-biltrafikantane. Sjølvsagt skal EL-bilane ha økonomiske fordeler som gjer at folk skaffar seg og bruker slike, men å la EL-bilane gå gratis gennom bomstasjonar kor innteningsføremålet er vedlikahald og oppgradering av vegar verkar på meg som urettferdig og meiningslaust. Det same vil eg seia om gratis ferje passering.
Nok om det. I dag har bilistane her vest heilt andre utfordringar. I såpeglatta i dag fekk me en kjedekollisjon på ei innfartsåre som involverte ca 60 bilar, heldigvis utan alvorlege personskadar, så vidt eg veit.
Det fekk meg til å grava fram noko eg skreiv ein annan glatt dag for nokre år sidan.

Glatte tankar.

Glatta er over oss.
Speilblanke vegar,
fårlege trapper,
og
glatte tankar.

Du tenkjer ikkje på,
å lura på skatten,
å løyna eit mistak,
eller,
snika deg ut or ei knipe.

Nei.
I dag er tanken kort.
Korleis koma
lårhalsheil
ut i bilen.

10.01.2011.M-m.


Ver varsam i omgangen med glatta!

8 kommentarer
    1. Har vært ute på glatten i dag. Med nær 100 % konsentrasjon kom jeg hjem med både lårhalsen og bilen i behold. Nå kommer heldigvis varmegrader sigende.

    2. Jeg tenker på stakkarene som skal skrive skademelding. Det kan være vanskelig å tegne en situasjonsskisse med to biler, da kan det ikke være greit med 60 involverte kjøretøy. Og hva med skylddeling? En får bare være glad at en ikke var med der og da. Ta på broddene og gå forsiktig!

    3. Pedro: Nei, denne morgenen holdt vi oss inne, og det fortsetter vi med inntil mer normalt bergensvær inntreffer, Vi slipper sikkert å vente lenge.
      Hva gjelder skademeldingene så kan de skadelidte sikkert bare vedlegge bilder fra avisene her, men oppgjørene vil vel kunne sammenliknes med kompliserte arveoppgjør.
      Ha en kveld med godt veigrep…

    4. ja det var så glatt her også i dag,men jeg slapp heldigvis å gå der veien var ufarbar ) hørte om ulykken,og vi får bare prise oss lykkelige for att det ikke skjedde store menneske skader.
      Nei piggsko e tingen på slike dager ja

    5. Hørte om fæle tilstander i vest. Her i Fredrikstad er det fine veier. Men jeg og min kjære skal ut i skogsløypene i ettermiddag. Der er det isete og glatt. Men nå har vi kjøpt oss fjellstøvler med pigger på Enklereliv. Anbefales utendørs.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg