Forsinkelser…

Jeg bruker å være nokså datopresis med mine “poetiske” månedskommentarer, men denne måneden har det blitt forsinkelser…og her er grunnen – i alle fall delvis.

Fjorten dager i sol og varme har hjemsøkt mine allerede litt ustrukturerte hjerneceller – godt hjulpet av for lite Møllers tran og i meste laget av godstoffet dere ser her. Pga av reklameforbudet nevner jeg ikke ordet øl!
Likevel, jeg fikk med meg svanskekongens utspill om at vi nå må kvitte oss med badekarene i miljøvernets navn. Men kjære, det har jo de fleste av oss allerede gjort. Ja, bortsett fra de nyrike da, som har skiftet sitt gamle badekar ut med gedigne boblebasseng.
Ellers har flyktningproblematikk og flyseteavgift fylt media og politisk agenda. Når det gjelder flyseteavgifta kan vi visst ta den med ro, for her lover EXPERT oss flybilletter dersom vi kjøper noe i deres butikker.
Jaja.

 November 2015.

Inn strøymer flyktningar og asylantar
som søkjer oss frå mange kantar.
Dei fleste kjem frå Syria og Afghanistan.
Me lyt mest husa fleir enn det går an.
Men, kva politisk styring er oss no til del.
Jau, kjeppheststrid og politisk spel.

I FRP er det kaos og krangel.
Her er ikkje luftige meiningar mangel.
Medan flyktningar strøymer inn over oss
sit dei politiske partia og kranglar og sloss.
Og gale kan det verkjeleg gå
når dei gule ikkje tåler lukta av dei blå.

Så har det enno ein gong kome fram
at enkelte land ser inga skam
i å dopa sine atletar til heider og ære.
At juks vert oppdaga vil dei ikkje lære.
No er det Russland som juksar for gullet.
Vonar dei må betala dyrt for dopingtullet.

Dersom du har planar om å fly
til ein eller annan eksotisk by.
Handlar du på Expert får du biletten
til den store himmelspretten.
Ein food-prosessor eller ei kaffimaskin
gjev deg kanskje flytur til Berlin.

Men kjære Expert du må forstå,
det er kvalitet og pris eg tenkjer på
når eg vil ha ein ny komfyr
og ikkje eit eksotisk ferieeventyr.
Eg vil ha den beste pris på kjøpet
I staden for flytur i «same løpet».

Så er han over oss att, budsjettdebatten.
Flyavgift vart den heitaste poteta i år.
Partia krangla i dagsnytt atten
utan at regjeringa får banesår.
Men miljøskatten skal berga oss alle.
Han berga i alle fall Erna frå å falle.

Høyrt knugens siste miljødekret ?
Jau, badekara våre må kastast ut.
Men korleis bløyta ut våre sekret
så me ikkje luktar som båssett stut ?
No lyt nok Silvia under dusjen
om ho kjenner seg sveitt og ruskjen..
30.11.2015.M-m

8 kommentarer
    1. Må huske å få i deg tran veit du…hehe..men ølen så kald og god ut den 🙂 Får med meg flere nyheter hos deg jeg, en på tv og i aviser….og på en artig måte :))) Her har vi badekar..jeg kvitter meg ikke med det med det første…:))) Ha en fin andre advent :)))

    2. annebe: Takk i like måte…Er nå hjemme igjen etter to fine uker i varmen.Skulle gjerne hatt to uker til når jeg ser ut vinduet…
      Ha en fin dag…

    3. Du må huske at svenskekongen har franske aner. Han vet nok hva bading kan føre til. Ludvig XIV badet seg nemlig bare to ganger i hele sitt liv, og han ble syk begge gangene. Badet ble riktignok kombinert med tarmskylling.
      Fint å ha deg tilbake med frisk inspirasjon fra den store verden

    4. Pedro:Takker. Godt å ha en historiekyndig venn som kan supplere funderiene mine med bakgrunnsstoff. Jeg setter stor pris på det Pedro.
      Ellers uler stormen rundt husnovene så det er god tid til å sitte inne og fundere videre.
      Ha en vindfri aften, i alle fall ute.

    5. ingerraddum: Ikkje så lett å fylgje med kva som går føre seg herm heime når ein er oppteken av sol og sumar der nede. Takk for hyggelig kommentar…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg