Charterivan…

Jeg får dessverre ennå ikke skrevet kommentarer til dere. I det hele tatt oppfører bloggen seg litt underlig her nede i «varmen», men det gjør kanskje gubben også. Håper på bedring når vi kommer hjem igjen.
Ellers kan jeg skjønne det om dere lurer på hvorfor jeg blandet sandediktet «Kallen og katten» inn i skribleriene mine. Jo, jeg tenkte litt på det diktet da jeg såg hvordan Ivan fortvilt prøvde å berge hatten i viunden.
Jaja, dere får ellers ta poesien som den er.

Google

Ivan på chartertur.

No må du koma deg ut or din stol
var bodskapen kjerringa kom med ein dag.
Eg er lei alt regnet, eg vil ha litt sol,
og eg tykkjer at familien kan reisa i lag.

Bilettar vart tinga hjå turspesialisten.
Gubben betalte, og turen var i boks.
Tre veker etter for charterturisten
bort frå regnvær, og turgleda voks.

På flyplassen var den vanlege sjekken
og gubben laut løyse beltereima.
Men han var visst open, buksesmekken
så buksa hamna nede ved beina.

Kjerringa rømde staden som ei kule
Ho ville ikkje kjenna den stakkars kallen.
Men skamma let seg ikkje «skjule»
for buksa var allereide fallen.

«Steinrøysa» kvarv i regn og storm
og snart sat dei oppe i 30.000 fot.
Dei nippa til glaset i stigande form,
og gløymt var uveret dei «forlot».

På siste sete vert ein vitne til mangt
utan at det forundra gubben.
Eit par for inn på toalettet som var trangt
ute etter medlemsskap i 10.000-meter klubben?

Korleis det gjekk, og om dei nådde målet
skal me ikkje bry oss mykje om.
Men jaggu skal det litt ved på bålet
og akrobatikk på slike tronge rom.

Eg mintes visa om kallen og katten
langt oppe på ein vindfull topp.
Der tok vindkasta feriehatten,
og cruiseivan fanga han med lystige hopp.

Kjerringa hans tykte det var ovleg løye
då hatten hans Ivan reiv seg laus.
Men Ivan fanga han med ei ablegøye
til ålmenn og stor applaus.

Jau, ferien starta sanneleg flott
med buksefall og hatteakrobatikk.
Kanskje mel lyt skjerpa oss ekstra godt
om me skal unngå meir komikk.
24.11.2015.M.m.

4 kommentarer
    1. Godt at sedelighetspolitiet ikke var med på denne turen. Men luftens akrobater på toalettet hadde vel gått klar, etter som øvelsene foregikk i det skjulte. Hva med å investere i et par bukseseler til returen?
      Adventshilsen fra Tigerstaden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg