Ikke alt fungerer…

…som det skal her nede. Vanligvis bruker jeg å gi tilbakemelding på kommentarer som kommer inn på min blogg. Det prøver jeg også å gjøre her, men det ser ikke ut til at mine kommentarer kommer gjennom. Det er altså ikke slik at paraplydrinkene blokkerer for korrekte anslag på tastaturet, tror jeg i det minste.
Susen og dusen vi lever i, er for tiden sterk palmesus pga friske vindkast ispedd noen sporadiske regnbyger, men det pleier å roe seg fort her nede, så shortsen er påmontert allerede.
Dette ble bare noen forklarende ord om hvorfor dere ikke får tilsvar på kommentarer dere sender…

2 kommentarer
    1. Da får du kose deg masse…og håper det blir roligere vindforhold og masse sol etterhvert :))
      Greit å vite det med kommentarene…men bare hygg deg nå du :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg