Det er visst storleiken…

…det kjem an på likevel.

Eg er vel ein av dei gamle gubbane som stadig ergrar seg over at avisa er to – tre gonger så tjukk som ho burde vera., fullproppa som ho har vorte med alskes reklame.
Sjølvsagt er eg klar over at all reklamen hjelper på den magre botnlina, men likevel kan eg ikkje fri meg frå at eg slett ikkje tingar på avisa for å fora den allereie overfylte papirbosskassa mi.
I dag tykkjer eg at BT, eller kanskje det var Lagunen som sler tidlegare rekordar med asvisinnlegget. Eit reklameblad så stort at eg laut leggja det på golvet for å bretta det ut låg inne i avisa. Det måtte vel vera såpass stort ettersom bladet tillyste ein Jubileumsfestival.
Men, kjære Bergens Tidende, Eg treng ikkje dette vegg – til – veggteppet av ein festivalreklame som for til avisa, eg vil ha ei avis full av nyhende, kronikkar, lesarbrev etc. Ikkje som no, ei avis som stadig vert tunnare samstundes som reklameinnlegga vert tjukkare og fleire. Kva tykkjer de andre lesarar?
Huff. Dette vart viss dagens sure oppstøyt, men det måtte ut…
Ha ein god bloggdag…

11 kommentarer
    1. Eg er så inderleg samd med deg. På vår postkasse står det neitakk til reklame, men nyttar det når alskens aviser er, som du seier, tjukke av reklame? Fysj og atter fysj, og så festival då, som om me bryr oss med det. Eg let meg aldri lokka av slikt.

    2. Oldemorbloggen: Takk, kjære meningsfelle. Vi har også “Nei til reklame” på postkassen. Men, som du seier, hva hjelper det?
      Jeg tror vi får tipse “De grønne” så de kan starte en kamp mot alt dette unødvendige papiret vi får i poskassene våre.
      Ha en fin dag…

    3. helt enig,en avis som en betaler for skal ikke ha som hovedinnslag REKLAME ,det kan en altids få som eget innslag i postkassa ja om en ikke har reservert seg da 🙂

    4. Forstår deg godt jeg..litt reklame er greit..men det blir voldsomt mange ganger 🙂 Vi får jo også noe lagt inn i avisene..men har fått sånn ..nei takk til reklame på postkassa så nå bugner den ikke over slik den gjorde før….ofte var det en bunke med samme reklamen også..hehe…:)

    5. annebe: Ja, litt reklame OK, men når vi druknes og overmettes da virker reklamen mot sin hensikt i mitt hode. Men det er kanskje litt aldersbestemt dette med å lese reklamen som kommer, den er kanskje litt mer aktuell for dere yngre?.
      Ha en reklamefri og rolig dag…

    6. fruensvilje: Jeg tenker litt på alt det unødvendige papirbosset som fylles opp i postkassene våre, men så er det vel slik at svenskene bruker det i sine fjernvarmeanlegg – så da så, hehe.
      Vi eksporterer jo mye av bosset vårt til Sverige.
      Ha en fin dag…

    7. Innlegget i BT er nok spesielt til deg andre som prøver å snike dykk unna reklamen ved å setje ein merkelap på postkassa. Dette er nok ei kjend problemstilling. Ref. visa «Og mannen ville fra nissen flytte». Det er mange ting eg kunne tenke meg å koma unna, men dei finn meg alltid. Ha ein fin dag med Petra, med eller utan reklame.

    8. Vi abonnerer ikke på noen aviser og har neitakk til reklame på postkassen, men innimellom får vi gratis aviser (både BT og BA) i postkassen likevel. Heldigvis er kontaineren for papir-resirkulering rett ved postkassestativet vårt, så vi slipper å dra det inn.
      Det første jeg tenkte på når jeg så det reklamebilaget der var at det ikke er mange årene siden BT faktisk var så stor..

    9. A: Ja, sant som du seier, noe vokser andre minker, men BT har blitt hendigere etter format-endringen. Uheldigvis synes jeg at avisens innhold har skrumpet litt sammen med formatet..
      Nei, nå skal jeg slutte å sutre, etter en flott faminliehelg på Geilo…
      Ha en fin dag…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg