Ned på jorda igjen…

Etter en uke med sol, varme og super badetemperatur var det å sette seg på flyet og innta kald kylling og ditto pasta—fytti-rakkaren! Men det var bare oppstarten. På Flesland lokket værgudene med 9 grader og styrtregn – og jeg som hadde glemt å ikle meg den lange vinterundikken! Etter litt leting i det lettkledde regnværet fant jeg omsider bilen, og med varmeapparatet på max, ble turen avsluttet.
Mens vi fremdeles venter på sommeren lar vi tankene gå tilbake til…

…sol, strandstoler og strand.

Jeg må også innom de utallige salgsbodene fulle av badetøy, håndklær og alle slags juggel…

…ikke gubbens feriefavoritt, nei! Men en tatovering på skinka var det fullt mulig å få.

Da var egentlig kveldspromenaden langs stranda å foretrekke…

…og med slike bilder i hodet glemmes det hjemlige våte sommerværet for en stakket stund…

…og mens jeg sitter her i min stue registrerer jeg at modige turister har valgt våre arenaer for sin ferie. Vi hadde sikkert tålt litt norsk sommervær i en slik ekvipasje!

 

8 kommentarer
    1. Oldemorbloggen: Det skulle ha tatt seg ut. Nei, her kommer ingen broderier, verken på skinka eller andre steder. Men kanskje det kunne utvidet leserkretsen en stakket stund.

    2. Ser nydelig ut med sol og sommer og stedet så jo flott ut:)… ..ganske fint vær her i dag…men er liksom ikke sånn skikkelig sommer enda 🙂
      Nå skal ikke jeg ha noe tatovering..men tror jeg hadde vært skeptisk til å ta det i utlandet om jeg skulle…så noen skrekk eksempler på tv en dag….grøss…
      Veldig fin utsikt du har da 🙂 Ha en fin kveld :))

    3. Alt klaffet for deg på denne turen, til og med månen viste sitt blide ansikt. Når det gjelder skipet som passerer, så tror jeg det er en Costa-båt, De gutta har en tendens til ikke å følge fravannets kurser. Jeg ville nok valgt et annet rederi, men nå er det vel Øygarden som kaller, og der har du nok full kontroll på alle båer og skjær. Ship o’hoi!

    4. Pedro:Ja det var nok en Costa, og i dag låg det seks cruiseskip i byen da jeg var der inne, da var det liv der inne. Vi reiste utover i dag så i morgen blir det ca ett mål plener å,slå…
      Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg