Blomsterelskere…

Dagens innlegg vil jeg dedikere til mine blomsterelskende bloggvenner med de grønne fingre. Mine egne fingre blir bare svarte i molda, jeg får det liksom ikke til å gro rundt meg. Det verste eksemplet på mitt manglende plantetekke var da jeg en gang plantet en syrin i hagen. Den har til dags dato ikke hatt mer enn 4 – 5 blomster et eneste år. Derfor overlater jeg blomsterarbeidet til fruen som er en kløpper på området.
Men, manglende evner i blomsterbedet utelukker ikke at jeg kan nyte det estetiske ved blomsterprakten, og sist uke i Alcudia var en opptur også med hensyn til blomsterprakt. Her kommer så et knippe blomster som lyste opp på veien til dagens restaurantmiddag. 

 


Høyt henger de og sure er de.

Blomsterhekken oppover hotellveggen kom visst ikke så bra fram.

4 kommentarer
    1. Ja eia var vi der :)) så vakkert.Her har jeg fått ut alle mine granium men uten varme og sol så går det tregt å komme i blomstring,sånn er det kjekt vi kan nyte andres hyggelige opplevelser da 🙂

    2. fruensvilje: Ja du vet at det vi har som stueplanter her oppleves i store uteversjoner i varmere strøk, Blomster er vakre både i små og større varianter. Blomsterprakten er absolutt en viktig del av sydenopplevelsen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg