Passa han på oss..


Han fylgde oss heile vegen frå Amsterdam til Palma. Eg var sikker på at det var han Putin som ville ha greie på kvar gamlegubben hadde forvilla seg no. Men brått kunne eg skimta KLM på haleroret og då slepte paranoiaen taket. Det var antakeleg hollendarar som var i same ærend som meg, nemleg å røma fra vind, regn og annan styggedom.

Så her kjennes susen frå palmane, eller kanskje det er ørskesus etter paraplyane med godstoff under. I alle høve, sola skin og gradestokken viser 20 grader over det eg registrerte på Flesland.

8 kommentarer
    1. fruensvilje: Joda, Her er det absolutt OK å være, og sola skinner hele dagen, og gradestokken viser 25…Vi trenger faktisk å akklimatisere oss litt så vi venner oss til sommervarmen.

    2. Det blei likevel ikke væromslag her når dere reiste til syden, slik vi snakket om. Det skal visstnok fortsette slik hele uken til dere kommer hjem igjen og da tar sommeren med dere. Så bruk dagene i Alcudia som akklimatisering for norske sommerdager i fortsettelsen. Nyt dagene, det er ikke sikkert dette slår til, men det er vel tross alt lov å håpe!

    3. annebe: Vi fant endelig sommeren her nede. Mens utfordringen var paraplyen hjemme er det solfaktorsmøring som gjelder her – og det lever vi meget godt med. Ha en fin søndags kveld…

    4. Værprofet: Det blir nesten litt bittert å tenke på den store forskjellen en tre-timers flytur kan gjøre. Sommeren er altså ikke lenger unna. Det eneste vi får med oss hjem er antakelig lott brunfarge og solfaktoren…og håpet selvsagt. Ha en fin søndags kveld…

    5. No går det litt fort i svingane. Eg trudde du var vel installert ute i Øygarden, men så ligg du på stranda i Syden. Sjølv var eg ein tur på Røros i helga, og der var det 2 grader. Eg hadde nok likt meg betre på badestranda sjølv. Men du kjem vel heim att no når Brann har fått ny trenar, og allting.

    6. Pedro: Nei, du tok nok feil kompassretning, her kan du leggja 25 grader til rørostemperaturen – og det heldt. Sjølvsagt måtte den nyembranntrenaren ha utdanninga si i Ulsteinvik, så no kan ingenting gå gale…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg