Tomme stillas…


Ja, slik står malingsprosjektet mitt nå – absolutt stille.
Hvorfor ? Jo, fordi høyere makter må ha tatt feil av regndansene nede i Afrika og så feilsendt regnskyllene nordover til oss i stedet. I alle fall er utemaling for tiden komplett umulig. Og jeg som var overbevist om at vi nå er inne i mai, den skjønne, milde.
Nå er det slik at moderne maling tørker på rekordtid, men det er ikke langt mellom regndråpene heller!
Så er det bare å håpe på at stillasutleieren ser i nåde på oss når han skriver regningen, ettersom det kan se ut for at vi kommer til å oversitte avtalt leietid.
Hermed oppfordres alle mine bloggkontakter til å utføre regndanser med adresse Afrika. Der trenger de nedbør…Her på berget har vi nok av det…

6 kommentarer
    1. Kan godt ta ein regndans eg, men er ikkje sikker på korleis eg gjer det. Eg må vel ropa eit eller anna, regn, regn, ha deg vekk, dra til Afrika, slik at han på Askøy får måle huset sitt. Tru du dette kan hjelpa? Her regnar det og. Det spørs kva slags rykte eg får av naboane, dersom eg går ut i regnet og hyler ut noko om ein på Askøy…..

    2. Oldemorbloggen: Ja, det hadde vel vorte underladning i kvardagen for grannane, men i vår alder kan det kanskje ha andre konsekvensar om ein tek regndansen ute i hagen…Elles tenkjer eg at eg var litt tidleg ute med malingsprosjektet. Eg skulle antakeleg ha venta til festspeltida, då pla veret laga seg, jaja…

    3. Pedro: Eg veit ikkje om eg torer å slå opp, for Drygolinen eg kjøpte var bloddyr. Best å leva i uvissa…Men til helga spår dei malingsver, så då får eg jaga målaren opp på veggen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg