Påska er i emning…

Fyrst vil eg syna dykk at dei fyrste gjestene, eller den fyrste gjesten alt er komen i huset. Det er Alvin, huskatten til den yngre generasjonen. Han er godt og vel eit år og er ein aktiv krabat.
Alt må granskast.

 
Fyrst er det gyngestolen som må snusast på.

Dinest må bokhylla granskast. Ikkje noko etande der heller.

Nei, det er visst best at eg kjem meg nedatt i godstolen. Det er tryggast der.

Her trur eg at eg vert verandes til kveldsmaten vert sett fram.

Så over til påskeværet. Det startar friskt med ein kraftig nordavind, og då er det tid for å finna seg eit utsiktspunkt nede ved sjøen og sjå på naturkreftene der ute.

Det er i friskaste laget for båtturar i dag.

Ein ser at det “kokar” på grunnane vest i havet.

Også inne ved land bryt sjøen godt.

God påske til dykk alle…

 

12 kommentarer
    1. en nydelig påskegjest da,og forelsker den seg i gostolen så blir det ikke mye pes å ha den på besøk heller 🙂
      Litt av en vindstyrke hos dere,blir flotte bilder da,men garantert veldig kaldt også.

    2. fruensvilje: Ja, det var kjekt å ha en katt i huset nå ettersom Maia har vært borte en stund, og Alvin er snill…
      Jo, vi må kle godt på oss om vi skal være ute, men det loves bedring i morgen…

    3. Kjekt for deg at du får kose deg med ein katt igjen, etter gamalt. Eg likte godt bildene dine, både av katten og av sjøen. Fasinerande å sjå på sjø og bølgjer. Her er så kaldt, at dunjakka mi, som ikkje har vore brukt i venter pga at det ikkje har vore kaldt nok, var god å ha på seg i dag.

    4. Ja, kos med et dyr i huset. Vår katt ligger nå også i godstolen. Det ser ut til st hun har det veldig bra der.
      GOD PÅSKE!

    5. Oldemorbloggen: Det er storsjø vest i havet i dag, og me har eit utsiktspunkt kor me kan betrakta naturkreftene, og så møter ein ofte kjentfolk i same ærend på slike dagar.
      Katt i huset var veldig kjekt…

    6. Sjå der ja; ein ny gjest i huset , og du har unnskyldning for å koma deg på sjøen – alle skal ha mat. Men vent til sjøen roar seg. I mitt vokabular vil eg kalla det eg ser for ein fallgard (jfr. skjergard, øygard ). Nok ein gong: GOD PÅSKE!

    7. Pedro: Ja, fallgard er du vel vane med fra “dine stråk”. Han var stygg i går, men gjesten laut greie seg med Whiskas i går.
      I dag ser det betre ut, faktisk stilt og klårt, men me skal nok halda oss på landjorda.
      God påske ein gong til til dykk også…

    8. Åse Helen: Nå har det skjedd at sjøgangen har roet seg helt,men katten har det travelt med å komme seg ut på jakt så vi må passe godt på “pensjonisten”. Fortsatt god påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg