Årets seniorblogger???


Alle bildene der hentet fra Google. 

Jeg har visst skrevet det før, men er av den formening at når en ikke har noe å blogge om da bør man heller la det være. Men, så var det det å holde seg unna bloggen da. Ikke lett for en gammel gubbe, men det  har kanskje også noe med alderen å gjøre.
Så fant jeg i en surfing gjennom en Google-mappe en tegning som skulle forestille årets seniorblogger. Bortsett fra håret, strikketøyet og kjolen kan bildet godt illustrere undertegnede. Seniorblogger er jeg, gyngestol har jeg, og katt hadde jeg inntil nylig. Mye passer inn så da er det bare å håpe at en i alle fall kommer blant de nominerte neste år.

Å bli senior medfører for mange regelmessige besøk til pillehuset for å få frokostblandingen i hus. Dersom du er av de heldige som har trukket vinnerloddet med blå resept trenger du ikke bekymre deg, men tilhører du taperne på reseptmarkedet kan overstående kommentar være på sin plass.

Her tror jeg at kommentar er ganske overflødig. En får kanskje driste seg til å si som avdøde Kjell Bondevik da han på sekstitallet prøvde å stable en borgerlig regjering på beina.: “Det er von i hangande snøre”!


Jeg tror at en bør avslutte sin digitale hverdag før denne situasjonen inntrer.

Ha en fin seniordag…

12 kommentarer
    1. Om du blir nominert..da stemmer jeg på deg ..hehe..:))
      Er delvis enig i at om man ikke føler en har noe på hjertet kan en like godt la være å blogge…men jeg syne det kan være hyggelig med innlegg bare med et koselig bilde eller noen små inspirerende ord også jeg ..må ikke alltid ha så mye å “melde”…men man må føle at det er riktig for seg selv det en legger ut :))) Håper å se deg ofte på bloggen jeg :))

    2. annebe: Takk for forhåndsstemmen, hehe. Jeg er enig i at om man har et bilde eller en tegning kan det gjøre susen, og bli utgangspunkt for en liten betraktning. Det er du god.
      Jeg kommer nok med innlegg når jeg får “ånden” over meg.

      Ha en fin dag fortsatt

    3. fruensvilje: Ja, en kan finne mye artig ute på nettet, og noe våger jeg å dele med dere. Kjekt at du synes at det er morsomt…
      Ha en fin kveld.

    4. FISHGIRL: Litt humor i hverdagen lyser opp, men det vet jo du det meste om. Og så finner man så mye ute på nettet, og det kan påbygges med kommentarer—-
      Ha en fin dag.

    5. Du treffer meg stadig vekk med bildene dine. For noen dager siden hadde du snømåkeren, som kan være dagens bilde, og i går presenterte du Trollspeilet. Etter advarselen skal jeg nå sette mikrobølgeovnen i kjelleren, så jeg ikke går i den felle også.
      Hilsen fra en sliten snømåker til en våryr stril.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg