Et kort apropos…

…til oss som ofte tar den lette veien og følger “den store flokk”. I min digitale vandring fant jeg i dag en ganske tankevekkende “guideline” over hvor lett det kan være å følge feil flokk. Ta en titt på denne…

Jaja, ha en fin dag anyway…
Her sitter vi og venter på den annonserte solformørkelsen i regn og tåke. Ingen fare for synsskader av formørkelsen på våre kanter. Vårherre beskytter oss alle med effektivt solfilter og ditto brannslukking om det, mot formodning, skulle slippe gjennom en farlig stråle….

 

6 kommentarer
    1. Broder’n i øst: Her var vi godt beskyttet av vårherres filter. Vi er også beskyttet for utsikten til Bergen…Det er bare bra, for det regner visst mye der inne!

    2. det er viktig å tenke seg om ja og ikke bare gjøre ting fordi alle andre gjør det.
      Tåke og regn her så sola såg vi ikke,men vi fikk et merkelig lys og plutselig vart det nokså mørkt inne på stua da

    3. Når en ser på politikken, så lurer en av og til på om man har valgt flokken uten M. Og når det gjelder solformørkelsen er jeg glad for at jeg fikk med meg et svakt bilde bak skydekket; det er ikke sikkert jeg får med meg formørkelsen neste gang. Ta fram blomsterfrøene, og ha en fin helg!

    4. Pedro: Jeg tenker, i motsetning til deg, å satse på neste solformørkelse, men med utsikt fra “oven”, om St Peters nøkler blir tilgodesett meg.
      Mht hagen er fruen i full gang med beplantningen ute i Øygarden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg