Noko å tenkje på…

Men du lyt antakeleg venta eit heilt år på den neste sjansen. Kanskje du treng eit år til å skrapa samen til ei slik “investering”.

Google

Denne raudvinflaska kostar nemleg godt og vel 32.000,- og vart antakeleg utseld på polet i dag…Så ettertrakta er den at det var folk som hadde overnatta to netter i over 10 kuldegrader i kø i Oslo for å få for å få tak i denne vinen.

Google

Her får de eit gløtt av vingarden i Frankrike som produserer, og navnet på garden og vinen ser de på portstolpen. Eg skjøner på ein måte at ein ihuga samlar strekkjer seg langt for å få tak i ei flaske eller to av denne raudvinen. Men å liggje i to netter ute for å få tak i ei flaske, det er i alle fall ikkje meg.
Ville du ha lagt deg i kø framfor polet i to netter saman med dei hundre andre som gjorde det for å få tak i ei flaske eller to?

 

8 kommentarer
    1. he he nei det kan du være sikker på att jeg ikke hadde gjort :))da tror jeg heller att jeg hadde tatt pengesummen og bestilt meg et cruise til varmere strøk hi hi

    2. Oldemorbloggen: Heilt einig. Tenk kor mange katongar me kunne fått for den prisen. Men for connaisseurer vert det vel ikkje heilt det same…Ha ein fin kveld…

    3. Aldri i verden ,hadde ikke stått i kø et minutt en gang for å kaste bort så mye penger…Holder med ei vinflaske til 150 kr for meg 🙂
      Ønsker deg ei fin kommende helg 🙂

    4. annebe: Helt enig. Jeg tror at det er større forskjell på prisen enn på smaken. Men så er enkelte lidenskapelige samlere, så da betyr prisen antakelig lite, og penger er her visst nok av der ute…
      Ha en fin dag…

    5. Eg bur nok på feil side av Oslo. Det var korkje eg eller naboane mine som låg ute i vinterkulden. Men har du pengar til skuleveske til ungane til 9000,-, så har du vel pengar til eit par vinflasker også. Nett no sit eg og lurer på kor stor diamantring eg skal gje kona til morsdagen. Ha ein fin dag i oljelandet!

    6. Pedro:Nei, det var nok Beaujolaisen på Charlety som fekk inspirera smakslaukane våre, men den gjorde jobben på eit oppløftande vis. Vesker til 9000? – eg får klara meg med Remaposen til 2,50, eller kva den no kostar. Ettersom du ikkje vil kjøpa den eksklusive vinen så har du vel råda til ei dugnaleg gåve til kona. God helg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg