Kalde bein…?

Nei, ikkje når ein har ei strikkeglad og strikkeflink datter som veit kva ein gamal far må ha på føtene kalde vinterdagar. 
Denne julegåva kom til god nytte i jula ettersom her kom både kulde og snø.
Skal eg mimra litt over julegåvene så var nok dei harde pakkane meir populære enn dei mjuke før i tida. I dag er det beint motsett, bortsett frå om det skulle liggja noko som klukka under treet då…Men hysj, det hender vel ikkje ?
Jula har elles vore av det rolege slaget med familie, god mat og dagbladkryssordet….!

Ha ei fin romjul… 

8 kommentarer
    1. De så jo både gode og fine ut…jeg går stort sett i tøffler inne om dagen, men skal jeg ut i kulda er det deilig med noe varmt på beina…ellers kjøpte jeg et varmeteppe til å ha i senga…så nå er jeg “gardert” om det fortsetter med kulde ..nå er det ca 10 kuldegrader ute her ..
      Kos deg videre i romjula du også..med god mat og kryssord 🙂

    2. annebe: Ja, varmeteppe har vi ute på landsstedet. Det er effektivt.
      Ullstrømpene kommer nok til å bli velbrukt denne vinteren.
      Ha en fin kveld.

    3. Under treet vårt fann eg klukkande gåver av type raud, rosa og kvit. Men dei får ligge og godgjere seg til ei anna årstid, for i denne kulden må eg mykje høgare i prosent, helst på grensa til narkotika. Etter fleire dagar og netter langt under -10 må ein syte for ekstra varme til både interiøret og eksteriøret.
      Er du snart ferdig med dagbladkryssordet?

    4. Pedro: Dagbladkryssordet treng eg visst litt hjelp til, men eg er på gong. Som regel vert det ståande tre – fire ord att som eg ikkje greier…
      Du får eller finna fram den beste konjakken og prøva å halda kulda ute….

    5. Værsågod, håper de holder deg varm gjennom vinteren 🙂 Kan forøvrig legge til at sokkene er etter design av Bitta Mikkelborg, og heter “Lang Molundsokk”. Så vet du det 😉

    6. Hege: Den informasjonen får gå til mine bloggkontakter. Jeg har et bestemt inntrykk av at det fins mange flittige strikkere der ute. —og Hege, jeg kan godt trenge et sokkebytte om du har tid og garn til overs!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg