Sjuklingen…

Sist veke vart det mykje snakk om  medisinering av kjukling i oppdrettsnoreg, og om kva konsekvensar dette kan/vil ha på helsa vår, bakteriar, immunforsvar, resistens etc. Denne gamle gubben vart både fælen og forvirra.
At ein må vaska nevane når ein har behandla kjukling som ein seinare skal eta ???? Sjølvsagt vaskar me nevane jamt og samt i løpet av ein dag, men—-.
Er kjuklingen så tvilsam at me lyt ha ein spesiell vaskealarm veit eg ikkje om eg vil ta i han, langt mindre eta han.
Kva meiner de ? ?

Sjuklingen.

Mykje mat lyt han ha,
kjuklingen.
Antibiotika lyt han ha,
sjuklingen.
Mykje mat ispedd medisin.
Frisk lyt han vera,
difor penicilin.
32 dagar er alt han får
før han på bordet står.
Steikjast godt på panna
og så du lyt vaska handa.
Då er du trygg og bakteriefri,
men litt antibiotika får du,
på si?.
Men ver heilt trygg.
Fårlegare å verta stukken,
av ein mygg.
Er du trygg på all
industrimaten.
Trur du på all
matgodpraten.
Tja, har du eigentleg noko val?
Stort sett er det vel berre
konservert mat som ligg
ute for sal?
07.12.2014.M-m.

10 kommentarer
    1. Godt oppsummert 🙂 Vi spiser nesten utelukkende økologisk og helst nærreist mat som er laget fra bunnen av. Pint og plaget mat får de spise de som har samvittighet til det! Jeg blir mer og mer forbannet når jeg ser hvordan vi som forbrukere blir lurt……..

    2. lulltove: Ja, vi er nok på samme side der. Vi hører stadig om helseplager vi pådrar oss, sykdommer, allergier etc. Det er ikke rart når vi tenker på hva som tilsettes den maten vi “moderne” mennesker har i oss.
      Men så lever vi i et samfunn hvor det stilles krav til effektivitet og komfort, og da blir lettvinte matløsninger et hjelpemiddel til å løse den utfordringen…

    3. Nei, la oss eta pala, dregen rett opp frå have’
      så slepp me alt dette vaskekave’
      men kanskje då òg me bakteriar får
      når me tenkjer på all driten som i havet går.
      Uff og uff.:-((

    4. Broren i øst: Nei, jeg har slutta med det forlengst. Imidlertid tror jeg at det meste av oppdretts – og – ferdigtilberedt mat kan inneholde uhumskheter vi ikke har oversikt over. Hvor kommer ellers allergi – og livsstilssykdommer fra?
      Ha en god dag…

    5. No spiser vi uansett veldig lite kylling her i huset,men jeg mener denne store masseframdrivelsen av dyr ikke er av det gode,nei da var det bedre før med små bruk og frittgåande dyr både i skog og hjemme på tunet :))

    6. Nå har jeg levd 12 år lenger enn min far, 7 år lenger enn min bestefar, og ennå har jeg ingen påviselig dødelig sykdom. Derfor ringer det ingen alarmklokker hos meg. Kanskje det var like farlig å leve før i tiden, som i dag? Som en “Middelhavsseiler” har jeg levd, og det blir vel lite endring i mitt levesett, selv om Dagbladet krisemaksimerer et par ganger i uka. Det har alltid vært forbundet med en viss fare å leve. Spis deg mett, og sov godt!

    7. Pedro: Mett skal eg nok verta, utan kjukling! Bra at me har tilsyn som passa på fabrikkproduksjon av matvarer. Eg trur ikkje at me kjenner langtidskonsekvensane av alle tilsetjingsstoffa me får i oss. Men pytt, det kjem vel for dagen om 20 – 30 år, og då er det ikkje vårt problem.
      Kvar mann si høne vert ikkje parolen her i huset.
      Ha ei god natt utan for mange E-stoff i systemet…

    8. fruensvilje: Nei, vi kommer vel ikke tilbake til tida du beskriver. Men, det er å håpe at noen holder oversikt med og kontroll av all den masseproduserte maten vi har i oss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg