November – huff…

Kvifor kjem eg med det utsagnet ?
Jau, det kan eg godt fortelja dykk no. Akkurat denne månaden starta med at eg publiserte mitt månadssamandrag frå oktober, slik eg plar gjera kvar månad.
Kvar månad plar det også koma kommantarer av ymist slag, men denne månaden turka kommentarane bort. Likevel, ei takk til dei tre som kommenterte.
Kva kan grunnen vera ?
– Er sakene eg kommenterer uaktuelle ?.
– Er eg for snill med kommentaren, eller vert kommentaren for usakleg ? 
– Eller er denne forma for skråblikk på ymse nyheiter uaktuelle på denne bloggen?
– Eller kan det vera nynorsken min som ikkje fell i smak (til det kan eg seia at eg beherskar båe målføre).
Eg er litt i villreide om eg  gidd å halda fram med funderiene mine vinkla slik dei i dag framstår…

Men så over til haldninga mi til månaden november som definitivt er den månaden eg synes minst om av alle dei 12 månadene.
Kvifor.

Jau, no vert dagane merkbart kortare, og med det mørkare.
Det er jamnast ein månad med mykje regn og vind, i alle fall på våre kantar.
Det blir også kaldare og gjev oss den fyrste åtvaringa om at no gjeld det å vera godt bilskodd.
Ja, og så tek den fyrste vinterstormen resten av lauvet frå trea som for ein månad sidan sto i dei vakraste fargane.

Men er dette nok til å mislika denne månaden så mykje.
For meg er dette den mørkaste månaden, for desember vert lyst opp med kunstig lys ute og inne, og jula er jo for dei fleste av oss ein ljosfest og eit høgdepunkt.
Januar som kan vera stomfull og sur, men gjev oss samstundes ei von om at no lysnar det snart.
Februar og mars er månadene kor lyset smått om senn kjem attende, og dei fyrste vårplantane gror opp gjennom snø og is.
Seinare er jo våren, sumaren og hausten der, og det er tider gubben tykkjer godt om.

Så er eg attende til novembermånaden med den ufyselege blandinga av vind, regn, kulde og kjensla av den komande vinteren.
Nei, november kunne eg godt ha vore forutan.

Kva er din dårlegaste månad, om du har nokon? 

8 kommentarer
    1. Jeg har aldrig tenkt over hvilken måned jeg liker minst,men du gav meg noe å tenke på her 🙂
      egentlig er jeg veldig glad i høsten,bare att i år hadde vi lite av dei vakre høstfargene jeg liker så godt,nå står trærne nakne ute i mørket,hmmmm kanskje november ikke er den beste måneden 🙂
      vi skulle i grunnen hatt masse belysning i hagen hele november 🙂

    2. fruensvilje: Ja, du vet vi starter med utelysene rundt første desember, kanskje vi kunne starte så smått en måned tidligere. Godt forslag det! Ha en fin kveld.

    3. Det er nok fleire som har følt det som deg, høyr berre på Prøysen:
      November er så trist og grå, men nyttig like vel, for nå må barna tenke på å lage moro selv.
      Barndomen er vel noko fjern for dei fleste av oss, men kanskje vi må prøve å lokke fram dei barnslege gledene att. Det må du hjelpe oss med.
      Når det gjeld favorittmånad så vil eg velje september. Då er stresset med sumar og feriereiser over, og det meste roar seg. Julestyret er ennå langt unna, og du kan ha gode dagar. Ha ein fin novemberdag!

    4. Pedro: Min favoritt er antakeleg juni for då turkar lyren best, og den gjev då best råstoff for min gode bacalao som er plar servera i den gufne novembermånaden.

    5. Jeg er helt enig i at november er en grusom måned. Oktober og september kommer på fine andre og tredjeplasser. Det er så grått og trist og vått og kaldt og bare æsj.
      Og dine spørsmål om kommentartørke. Jeg synes iallfall ikke du skal skifte målform! I mitt tilfelle lar jeg vær å kommentere fordi jeg ikke føler jeg har noe å bidra med. Du har så gode refleksjoner og skråblikk på aktuelle saker, så jeg leser og humrer og er enig, men jeg har liksom ikke noe å si om sakene selv. Men jeg vet jo hvor lite motiverende det er med få kommentarer, så kanskje jeg skal legge igjen et fotspor om at jeg er enig i fremtiden.

    6. A: Det er hyggelig å ha deg som følger. Det var vel kanskje på en litt dårlig dag – det hender – at jeg følte kommentartørken. Jeg har det som deg, jeg kommenterer når jeg føler at jeg har noe å bidra med eller om det er noe jeg synes ekstra godt om…
      Ha en fin week-end.

    7. Ja november kan være guffen og så er det, kall det, en “midt -i-mellom” måned. Det blir stadig mørkere og kortere dager, men det snur i desember. Og da er det i tillegg jul med masse lys.
      Men med en dag som idag viser november også at den kan konkurrere med sine nabomåneder og kanskje til og med fjernere kollegaer.
      Hald fram som du stemnar. Det er alltid kjekt å få lesa dine poengterte betraktningar. Og sjølv om du beherskar båe målføre, bør du prioritera hovudmålet.

    8. JA: Takk for hyggelig kommentar. Forfengeligheten blir godt gjødslet da,, og inspirasjonen til å fortsette forsterkes også.
      På dårlige dager kan det vel hende at motivasjonen ikke er tilstede, men det flotte kontaktnettet bloggen gir meg er nesten ubetalelig.
      Forresten blir det kanskje blogginnlegg fra Øygarden i morgen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg