Ikke for å strø salt i såret,….

…men byens stolthet Brann ser nå ut til å ha en ganske så stø kurs mot nedrykk.

Google.
Her speiler ansiktet til fotballklubbens store velgjører,Trond Moen, fortvilelsen “hele byen” sikkert føler over nok en tapt fotballkamp, og enda et steg mot avgrunnen.

Google.
I fjor høst hentet klubben inn en ny trener fra allsvenskan, Richard Nordling, og han proklamerte mer eller mindre på timen gullsuksess med laget. Nå ser det imidlertid ut til at laget først må ta en tur nedover i divisjonene før gullet kan hentes.
I stedet for gull må Norling (med ryggen) til forklare eller bortforklare branns fiaskosesong for fansen.

Nå er ikke alt håp om spill i vår øverste divisjon neste år ute ennå, men sannelig blir tråden tynnere og tynnere. Det samme må vel også sies om vår tillit til spillere og ledelse i klubben.
Men kanskje er det slik at spillermateriellet ikke holder mål for eliteserien, i så fall vil kanskje en tur ned en divisjon ikke være så dumt. Men jeg tror ikke at spillerne er eneste årsaken til miseren i år, jeg tror at mye skyldes måten spillerne er brukt på, spillestil, taktikk under kamp etc.
Sikkert mye å ta tak i for alle ansvarlige i Brann.
Jeg håper at man klarer å holde skuta flytende, og at vi får se laget i en annen “spilledrakt” i vår øverste divisjon også neste år.
Stå på Brann!!!

 

6 kommentarer
    1. nå er ikke jeg noen fotballidol,men skjønner jo att et nedrykk ikke er noe kjekt for noen fotballag:))får bare si ,måtte dei beste vinne uansett hi hi

    2. fruensvilje: Fotball er nok mer enn bare lek med en ball for mange, og nå det går dårlig med Brann er det mange som sturer…”Det er håp i hangande snøre,” sa gamle Bondevik så vi får henge oss i det håpet så lenge som mulig…

    3. Var det noko eg hoppa og dre.. i, ¨å var det korleis det går i fotballverda. I meg har du ein ekte antifotball person. Men kan hende eg må forandre meg, for no har oldebad’ne på 12 (ei jente) komen inn på fotballskule for spesielt talentfulle.

    4. Oldemorbloggen: Ja, der ser du, det er vel då me seier at ein møter seg sjølv i døra ? Nei, eg greier meg godt utan fotball på TV eg også, eg er ingen tribuneslitar, har aldri vore det. Men det er noko med og rundt spelet som fascinerar. Det vedgår eg gjerne.
      Ha ein fin kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg