Tilbake igjen…

Etter noen dager med total forstoppelse tror jeg at jeg nå omsider har fått orden på helsa mi igjen.
Jeg må si det har vært i overkant plagsomt å kjenne at den gamle gubben har trykket alt mer og mer aggresivt på tastene mine, for ikke å snakke om alle de fargerike ordene jeg nå har lært på to tre dager. Det er ikke til å tro.

Google

Uten at jeg har sett han, forestiller jeg meg at han har sett slik ut i sin frenetiske verden hvor mine helseplager skulle fjernes.
Gubben måtte selvsagt gi opp!
Han tok meg med på en biltur til en spesialist på mine plager med forstoppelse. Jeg hadde dessuten så mange tanker i hodet samtidig at alt gikk i ball.
Det digitale helsevesenet kunne straks stille sin diagnose.: Akutt matforgiftning etter bivirkning av inntak av for mye Åge-Aleksandersen-musikk via en tvilsom kanal.
Her ble satt inn effektiv motgift , og etter en times tid fikk jeg kontroll over tankevirksomheten. Min Touretteliknende tilstand med ukontrollerte reklamestunt fra kondomeriet og andre mer eller mindre seriøse firma opphørte.
Jeg og, ikke minst Gubben fant roen igjen takket være spesialisten Ivar, som fant rette medisinen for meg.
Gubben har forbannet seg på at han for fremtiden skal avholde seg fra å laste ned Åge Aleksandersen fra tvilsomme kilder. Jeg takker og bukker.

 

12 kommentarer
    1. Håper det går bra nå. Husk nå å ta antivirusen din og ikke klikk på alt som frister, du vet du har ikke godt av alle knappene selv hvor forlokkende de kan være 😉
      -hilsen doktoren

    2. Beredt til Crashet altid vær!
      Det kommer, når du minst det tænker nær.
      Det er i grunnen rart det går så bra som det gjør. Det er mange stygge skjær og dyr i havet, og Internet er ikke stort bedre. Det var greiere den tid vi hadde bare hullkort. Sov godt!

    3. Pedro: Hullkort ja, det var nok tingen. Forresten vi hadde visst vårt å slite med den tiden også. Kortchrash, programfeiler, tekniske problemer, etc. Det startet allerede der og da!

    4. fruensvilje: Nei, der kan ligge mye “lurt” gjemt bak programmene men kan laste ned. Det er ikke nødvendigvis virus alt, men hva hjelper det når “djevelskapen” laster ned maskinen med pop-up reklame og annen non-sence-informasjon. Glad systemet har frisknet til nå…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg