Blåtur for pensjonister, dag 2.

Hvor skulle vi så ta veien videre. Ja, det ble en liten prat på “sengekanten” som avgjorde det.
Men først et par bilder fra det spesielle hotellet vi overnattet på i går.

En god gammeldags yalelås ga oss tilgang til facilitetene.

Av den deilige treretters middagen viser jeg bare hovedretten som bestod av villsvin.
Foran fikk vi kremet soppsuppe, det var namnam., og etterpå var det noe de kalte for panacotta, tror jeg.

Så en annen spesialitet for dette hotellet. Inngangsdørene til rommene hadde alle påmalt tegninger fra eventyrene…

Jeg seier ikke hvor vi endte, men det finner dere nok ut etter hvert. Løsningen kommer i morgen i alle fall.
Som dere ser er det litt småtåkete, men det gir også en fin effekt på bildet. Tåka lettet imidlertid etter hvert.

Vi befinner oss, som dere ser i trolske omgivelser. Hvem som er det største trollet av de to på bildet får dere selv avgjøre.

Ja, hvor på de midtnorske høyfjell serveres de beste rømmevaflene.

Her er herlighetene, og dette kan forsikres om ikke er lavkarbo…

Så endte vi altså her i strålende solskinn og ca 20 grader. Å finne ut hvor vi er nå skulle vel ikke by på de helt store utfordringene.

Hotellrommet var i alle fall innbydende…
Forts. følger kanskje i morgen.

6 kommentarer
    1. Må si dere er flinke til å komme dere ut på tur.
      Trollet drar jeg kjensel på. Det står midt i løypa når vi dra mot nordvest. Det andre stedet har jeg aldri fått anledning til å besøke, men Pippi Langstrømpe husker jeg var der i en film.
      God helg nord om Dovre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg