På tallause oppfordringar…

… må eg enno ein gong syna mine lesarar eit bilete frå prøvesmakinga av plommehausten. Frukta var såpass mogen at den kunne etast av ein tannlaus gamal gubbe…
Resten av antrekket har sitt opphav i Afrika.

Så er det ein annan som “jaskar” i seg nykokt pale. Her går det verkjeleg unna. Fatet er tomt på ein, to, tre.

men forresten, er her nokon andre som er ute etter pala mi ? Alvin vil ha gourmetmåltidet for seg sjølv.

Elles er det “hoinndagaver” kor sola skin på terassen i den eine augneblinken, medan toreskya lurer i horisonten..

Ja slik går nu hoinndagan…

God søndag…

8 kommentarer
    1. Pale er nok det beste ei kattefille kan få til mat, og fersk, nykokt er det god menneskjemat og. Med lever, nam. Framleis tek du deg godt ut i kjole, menn burde bruke det mykje meir.

    2. Oldemorbloggen: Eg trur at eg heller vil halda meg til nykokt pale og lever i staden for kjolebunad. Kjolen får vera til dei heilt store anledningane. Haha.

    3. lulltove: Pale er vel det du kjenner som småsei. Vekt fra i underkant av 1 kg til ca 2 kg. Ellers var vel ikke alle plommene modne ennå, men om et par uker så….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg