Jaja…


Jeg seier ikke mer…

12 kommentarer
    1. Gutta fra Serkland har lært passordet: “Det var stemmer i mitt hode som befalte”. Da kneler det norske rettssystemet, og frikjenner. Det er ikke første gang, og det blir ikke den siste.
      Nerdrum har penger så han kan betale de beste advokater. Han vurderer en ny anke. Jeg sier aldri fra til staten når jeg får pensjonsutbetaling, men staten finner meg og mine lusne grunker på et eller annet vis. Nå er det snart negativ rente på innskudd i banken, så da får vi rydde plass i madrassen.
      Ha en god natt på en velfylt madrass!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg