Dei fekk det til til slutt…

Dersom de såg opningssermonien i Sotsji var det ein av dei olympiske ringane som ikkje ville bretta seg ut. Men russarane sparar visst ikkje på nokon ting for ordna opp i sysakene.
Her ser de resultatet. Kanskje dei vil syna det fram på avslutningssermonien. Vonar i alle fall at ringen til høgre vil opna seg då.

Dette biletet fann eg hjå ein facebookkontakt i USA, og tykte at det var så bra at eg ville dela det med mine blogglesarar.
No får eg vel IOC på nakken skulda for misbruk av dei heilage ringane, men skitt la gå!!

Ha ein fin dag utan homofobi.

4 kommentarer
    1. fruensvilje: OL som sportsarrangement synes jeg er OK, men det er ringenes herrer jeg kan styre meg for…Å true med å ta gullmedaljen fra Bjørgen fordi et lite firma, uten hennes vitende, har brukt henne i en reklame viser bare hvor virkelighetsfjerne de er i IOC…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg