Ett skritt om gangen…

Etter en heller våt og vindfull dag i går da godstolen var et godt alternativ, våknet vi i dag til en delvis blå himmel og tørr asfalt.
Da var det bare å ta på turantrekket og gi seg i vei.
Skrittelleren tutla og gikk sammen med meg og min turkamerat,

—og den stoppet på dette nivået, ca 7 km. Ikke mye for dere unge, men en bra tur for en gammel gubbe.

Helt alene på stien var vi heller ikke.

Det ble en fin tur, og vaffelkakene vi fikk etter hjemkomst var heller ikke å forakte.
Takk for turen.

6 kommentarer
    1. Eg vil seia at sju km er ikkje å forakte. Det er mange unge som aldri går så langt som sju km, det kan du vera sikker på. Her er det og flott ver i dag, men eg har ikkje gått tur. Måtte nytta høve å gå i møbelbutikkar sidan eg endeleg hadde fått ma’en på gli til eit nytt møbelkjøp.

    2. dette var ingen småtur,dere var virkelig flinke :))jeg har ikke fått min teller opp på mer enn akkurat paserte 8000,jeg har vist litt å gjøre med det ser eg :))

    3. fruensvilje: Jrg går slett ikke så langt hver dag, men i dag var turen så lang og da ble det slik. Snittet ligget på 6 – 7000. Ha en fin kveld.

    4. Oldemorbloggen: Ja, sit slike aktivitetar like langt inne hjå dykk som her i huset då er det berre nytta høvet. Her meiner også gubben at me har alt som trengs, nemleg ein “godstol”. Ha ein fin kveld.

    5. Jeg tror du skal ta kontakt med Kartverket. Etter antall skritt vil jeg tro at den utgåtte distansen er i overkant av 10 km. Ellers må du huske å ta rikelig med magnesium og B-vitamin til natta. Senestrekk er ikke å spøke med. Håper dere får litt snø så du får noen rolige dager. God natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg