Jeg oppdaget plutselig…

..at det i dag er 4 år siden jeg startet med mine funderier, og da er det bare å—

—gratulere med dagen, selvsagt. Jeg er ingen fan av selvdigging, men i dag gjør jeg et unntak. Tenk at en gammal gubbe kunne finne på å starte med denne digitale geskjeften, og så holde ut i hele fire år med den. Det siste kan jeg delvis takke vårherre for som har latt meg holde på. Jeg må vel være en av landets eldste bloggere. Delvis kan jeg også takke mine bloggvenner som velvillig har kommet med kommentarer til det meste jeg har skrevet.
Kommentarer og replikker er nok noe av hovedgrunnen til at jeg har drevet med dette i fire år. Så vil jeg også takke politikere og byråkrater som gir meg så mye inspirasjon hver måned med mange av raritetene de finner på.

Om det bli et femte år får tiden vise, for av og til må jeg medgi at det blir tungt å komme igang med nye innlegg, men vi får ta en dag om gangen.

I dag feirer vi, ikke med kake, men med blåskjell og hvitvin. Gratulerer funderier…

10 kommentarer
    1. Gratulera såååå mykje med jubileet. Du var då ein ungdom då du byrja og er ikkje spesielat gamal no heller. Eg høyrde ein plass at den eldste bloggaren var 76 år, kanskje det er deg, det då? Blåskjell og kvitvin, noko så godt!!!! Treng ikkje kake då….

    2. Gratulerer! Nå kan du bare lure på hvordan du hadde vært om du ikke hadde startet din blogg. Kanskje du hadde blitt innhentet av Alzheimer, eller det som verre er. Nå holder du ånden frisk og rask, og du bidrar til å sette i gang en viss tankevirksomhet hos oss. Nei, glem dette 4-årsjubileet, la oss heller se fram til 10-årsjubileet.
      Håper dine “Moules Marinières” bekom deg vel.

    3. pedro: Mine moules var helt topp, det var forresten også tilbehøret. Ellers får vi se hvor lenge inspirasjonen holdes ved like og Alzheimeren holder seg borte. Det siste må jo min omgangskrets evt minne meg om…Jaja, god helg i tigerstaden…

    4. “Så vil jeg også takke politikere og byråkrater som gir meg så mye inspirasjon hver måned med mange av raritetene de finner på.” Du skriver inspirasjon, og ikke irritasjon. BRA !!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg