Å komme i gang —

—etter nyttår har ikke bare vært lett, men nå som det lysner ørlite i liene og vinterstormer og øsregn forhåpentligvis har tatt seg en laaaaang pause får jeg gjøre et forsøk.
I dag blir det noen bilder tatt fra en fransk humornettside. Så får utfordringen for mine bloggkontakter bli å finne ut av de få ordene som måtte følge tegningene.
Først litt fra et uutømmelig tema…

Dette kan vel forstås uten videre teksting.

Jaja!

Jaja, hodepine kan brukes til så mangt.

Så kommer rakkerungene…


Barnebarn kan lage vei i vellinga…

En liten artig illustrasjon på forskjellen mellom kjønnene…

Ha en god dag kjære bloggvenner.

6 kommentarer
    1. Ja, her var det ikke vanskelig å kjenne seg igjen. Godt å se at du har tatt skriveredskapen fatt etter en liten pause. Jeg trenger litt adespredelse her jeg sitter og hutrer i – 12.

    2. pedro: Etter en god torskemiddag med tilhørende middagslur fant jeg ut at litt trim måtte til, og da startet jeg i det små med tastaturet. Her i hansastaden holder tempen seg rundt 0, og det er å leve med. Ha en fin dag…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg