Kontrastar…

I dag, på Kleppestø…

…såg det slik ut då eg var ute og henta avisa. Ikke så gale at eg måtte fram med måkeskuffa, men vinteren er i emning.

For ei veke sidan, og sikkert også slik i dag, på Lanzarote…

På morgonturen langsetter strandpromenaden. Det kvite oppe til venstre er ikkje snø, haha.

Ikkje så folksamt på stranda, men ypperleg underlag og temperatur for morgonturen.

Badegjestar er her, men dei greier seg med eit fotebad.

Etter turen, kva smakar då betre enn dette ???

Ha ein fin dag og finn fram måkeutstyret!!

10 kommentarer
    1. GOOOOD TIRSDAGSMORGEN!! Ønsker deg en fantastisk fin dag videre, og tusen takk for at du blogger så tidlig på dagen! 😀 Jeg elsker å lese blogger når jeg sitter på skolen, og ingenting er kjekkere enn å lese nylig oppdaterte blogger 🙂

    2. Kor lenge var Adam i Paradis? To veker, men så kom han attende til livets harde røyndom. Ja, nå er vi i gang att med denne årstida eg gjerne skulle hoppa over. Trøysta nå er julestjernene som blinkar i det fjerne. Ha ein fin vinterdag!

    3. Linn Therese: God morgen. Hyggelig at du er innom bloggen min. Gamle gubber er tidlig oppe og da går det bra å starte bloggingen ved frokosttider, spesielt når det er snøvær og litt utrivelig ute. Ha en fin dag.

    4. Pedro: Nei, Adam kom nok ned på jorda att, men trøysta må vera at Eva vart med heimatt også. I tillegg til julestjerna høyrer eg at me i år kanskje kan få ein julekomet på sørhimmelen. Snakk om å få i pose og sekk. Ha ein god dag.

    5. Det var på Lanzarote vi skulle vært no :))deilige bilder.
      Her har det lavet ned og snøskuffa har vært godt brukt,tror jammen her ligger en 15 -30 cm med snø ute.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg