Møkkavær II…

Jeg får følge opp Gretes beskrivelse av dagens vær, og her er værsituasjonen akkurat nå. Dessverre er ikke mitt kamera godt nok for de helt detaljerte regnbilder, men et inntrykk gir nok bildene.

Stakkars hagemøbler, de har vel snart gjort sitt for denne sesongen.

Til og med fruens blomster bøyer hodene under tyngden av regnvannet.

Her er egentlig nok vann fra før, men vårherre er i det gavmilde hjørnet idag.

Så her fosser det. Godt å ha et tett hus…

Husk paraply når dere går ut!!!

5 kommentarer
    1. hjelpes kor det regner hos dere da,det siste bilde var bare helt utruligt.Tror jeg trekker tilbake det dårlige været hos meg :))for det regner ikke lenger her og veien er tørr,bare tåka som ligger lavt

    2. fruensvilje: Jeg får si som Willoch sa en gang. “Nu går alt så meget bedre”. Det er i alle fall opplett for øyeblikket. Her ligger forresten veien delvis under vann!!!

    3. Grete:Ja, det kan jeg skrive under på så her er det bare å skru på den elektriske madrassen og lure seg under dyna og håpe at en ikke blir oppdaget!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg