Her er det nok noen som kjenner seg igjen…


Vi ble liggende noen timer i Tromsø, en by jeg liker meg godt i. Vi benyttet oppholdet til å vandre litt rundt i gatene. Her var bl a rigget opp en ølhall i anledning en høstfestival. Jo, de kan det der oppe.

Vi fant et roligere sted innomhus til å nyte vår halvliter. Er dere kjent på dette stedet?

Byens vakre bibliotek låg vakkert til midt i byen.

Ishavskatedralen kan nytes fra mange vinkler.

Her er linselusa i aktivitet.

På veien nedover til Bergen var vi på en midnattskonsert i Ishavskatedralen. Det ble en stemningsfylt kunstopplevelse med dyktige unge kunstnere.

Orgelet var ikke i bruk under konserten, var vakkert integrert i kirkerommet.

Takk for denne gang Tromsø…

9 kommentarer
    1. Å, har du vært med hurtigruta! Det kunne jeg virkelig tenke meg :o) Har aldri vært i Tromsø så jeg kjenner meg nok ikke igjen på bildene. Har egentlig vært alt for få steder i det vakre landet vårt.

    2. Emmieverlasting/Jeanette:Den turen med hurtigruta kan jeg trygt anbefale. For deg som fotograferer mye vil turen kanskje ha en ekstra mulighet. Her er både natur og dyreliv som kan være fristende objekter.

    3. Ser at man i nordens Paris har skikkelig mål på ølglassene, i motsetning til demiene i byen ved seinebredden, og det ser ut som dere nyter livet og ølet. Sikkert en minneverdig stund, og gode minner får man aldri nok av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg