Vandra vidare…


Så går turen videre nordover i smult farvann og i godt vær. I dag blir det litt øyhopping.

Rødøyløva hviler i godværet. Hvor er vi??. Jo på vei til Bodø.

Vi nærmer oss Bodø og har Fugløya rett forut. I alle fall tror jeg at dette er fugløya. Vi turistene har utstyret i orden. Fotoapparat og kikkert er viktige navigasjons og dokumentasjonshjelpemidler.

I fjellveggen på denne øya skal en tysker ha firt seg ned og hogd ut konturene av en stor engel. Det med tyskeren må vel tas med en klype salt, men kan dere se noe som ligner her. Hvis dere ikke får øye på engelen må evt royale bekjentskaper konsulteres.

Gubben leiter etter engelbildet.

Masse spennende fjellformasjoner.

– før vi legger til kai i Bodø, men mer om det senere.

6 kommentarer
    1. Etter en del studier ser jeg både engler og tusser og troll. Jeg tror jeg slutter der, ellers kan det gå ut over nattesøvnen. Men det var interessante bilder. Jeg tror denne turen har åpnet lukkede dører i ditt sinn. Husk Hamsun, han skrev mye om mysterier, så nå venter vi på hva du kommer til å berette for oss i den tilstundende høst og vinter. Men først skal vi ha et valg, og da sprekker det noen troll vil jeg håpe.
      Ha en flott week-end.

    2. Pedro:Dersom du har problemer med susen av englevinger er det royale englekurset kanskje en opsjon.
      Jeg ser ellers fram til de ukentlige valgsendingene, det er bra underholdning. Kanskje de burde nomineres til komiprisen neste år.
      Ha et godt valg og en god week-end uten valvake eller andre vaker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg