Så kom troperegnet avec…

Etter  fem seks dager med flott sommervær kom regnet, da også med Vårherres Hammondorgel.

Jeg lar Google illustrere orgelbruset som var ganske heftig til sine tider.

–og regnet strømmet ned i rikelige mengder.

Ingen grillmiddag på terrassen i dag, ei heller en solfylt kaffetår…

Men hva gjør regnet når Amanda her en god kopp kakao og sin iphone i nærheten.

En bok er heller ikke å forakte i regnværet, ikke sant Andrea?

Men pytt, regnværet tar nok snart slutt, og alle hjerter gleder seg. Også et paprikahjerte.

Fortsatt god sommer!!

4 kommentarer
    1. Viss det er du som har dandert paprikahjarta, så ser eg at du er ei romantisk sjel. Her høljeregnar det og tordnar og lynar i ett sett. Heldigvis kan eg telja til meir enn tre mellom slaga.

    2. Oldemorbloggen: Eg lurer litt på om frua i huset er viljug til å skriva under på det. Når det gjeld vind og ver så fekk me noko til kaffien ute på terrassen i dag også, og det var ikkje regn…

    3. Korleis var det no med desse hundedagane? Kan me vente oss 40 dagar av same slaget. Eg har så syrgjeleg god bruk for noko godt arbeidsver før eg vender attende til Tigerstaden. Men me har sett 20-talet fleire gonger dei siste vekene, så det har ikkje vore heilsvart. Vonar på meir sol både for deg og meg.

    4. Pedro:Nei, desse hundedagareglane er spriker i alle retningar og styresmaktene der oppe er lika forvirra som oss. Her har veret vore stabilt ustabilt i heile sumar bortsett frå 5 – 6 dagar med godver sist veke. I nord har det vore bra, men ettersom me skal dit neste veke kan me vel åtvara dei om verskifte til det verre då. Men, me lever i vona!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg