Gratulerer…


Gratulerer med dagen kjære kvinnelige bloggvenner og andre som måtte se dette innlegget.
Håper at gubben i det minste har husket dagen, og at buketten har komme t på bordet. Her på Vestlandet er det en fin vinter/tidligvårdag som innbyr til en tur i nabolaget eller i skog og mark.
En slik tur vil utgjøre et bra underlag for fastelavensbollen senere i dag.
Lykke til alle sammen.

Ikke alle ser ut til å kunne nyte vinterværet på samme måte som oss. Her er en karrikatur fra en FB-kontakt fra bostonområdet.

Vi får takke høyere makter for at vi ikke har slike ettervinterforhold!!
Ha en fin dag.

10 kommentarer
    1. lulltove: Hyggelig med blomster i alle fall. Det kan vel hende at jeg har tatt ut blomster til kona som hun selv har betalt. Skulle vel ikke ha røpet det. Ha en fin dag.

    2. Takkar for morsdagshelsing, då eg ikkje er mor til ma’en min, får eg ikkje blomar av han på morsdagen. Men ein sms frå ein son har eg fått. Det var igrunn litt synd, for eg hadde tenkt å skriva eit hulkande vers om ei einsam mor som sat med tomme blomevasar og stum telefon på morsdagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg