Så fikk jeg prøvd det også…

FINN.no selvsagt.
I forbindelse med tidligere ommøblering ute på landsstedet fikk vi en gammel, men velholdt og vakker skjenk til overs.

Som dere ser er ikke dette et møbel som passer inn i dagens moderne hjem. Likevel syntes vi at det ville være synd å skrote skjenken. Kanskje noen der ute med retrointeriør kunne ha interesse av møbelet.
I vår bekjentskapskrets var det ingen interesse, men så dukket det opp et forslag om å prøve å selge gjennom FINN.no.
Søm tenkt så gjort. Bilde, tekst og en symbolsk pris ble satt inn i annonsen for ca 14 dager siden.
Mange var innom annonsen, ca 400, og vi fikk tilslutt tre interessenter, og da lot vi tilbudet gå etter “først til mølla”-prinsippet.
Søndag kom så kjøperen og lastet skjenken i bilen, og var tilfreds med handelen. Vi fikk frigjort plass til et klesskap på vårt nye soverom der ute.
En vinn-vinn-situasjon med andre ord.

13 kommentarer
    1. Synd jeg bodde langt unna da :)hadde ikke sagt nei til den vakre sjenken der.Jeg er nok ingen interiørslave som går etter mote,stua vår er møblert med noe arvet ,noe mørkt og noe trekvitt,tror vi har 5 forskjellige tresorter på stua bare i skap og bord :))og jeg trives godt med det

    2. Dette hadde vore eit perfekt skap til å lagre jula i. God plass til juletre, julepynt, juleservise, juledukar, og dersom eg forstår bildet riktig så er det og plass til juleakevitt bak blyinnfatta luke; eit praktmøbel. Men du var kanskje redd for å få besøk av miljøvernministeren, han er ikkje blid på folk som har teakmøblar. Ha ein fin kveld utan skap, men med klingande mynt!

    3. Oldemorbloggen Nei, eg må medgje at eg trudde at det skulle vert verre å verta av med skåpet enn det vart, og prisen eg forlangte bar preg av det.

    4. Pedro: Eg hadde vel slite med å få plass til juletreet, men akevitten er det romsleg plass for. Når det gjeld miljøvernministeren så kan det vel henda at snart han byrjer å interessera seg for akevitten også, for der er “potene” med i biletet. Det kan vel snart henda potene skal fredast også.

    5. fruensvilje: Ja, der gikk du glipp av et flott skap. Anyway, vi er glad for at noen kan bruke det når vi ikke har bruk for det lenger. Vi har nok også flere treslag på stuemøblementet vårt, og lever godt med det.

    6. Veldig godt å la ting gå videre….. Det er alltids noen som ser nytte i de tingene vi ikke trenger lenger. Ihvertfall når det er så vakkert som dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg